Augustspire<3 Skrevet 4. mars 2009 #1 Skrevet 4. mars 2009 Hos oss blir det hjemmelaget lapskaus...mmm
Spente med nr 3 i vente... Skrevet 4. mars 2009 #2 Skrevet 4. mars 2009 rester av fiskeboller fra igår.... åå har så lyst på hjemmelaga lapskaus,... aldri laga det jeg... :-/
erteposen + 4 Skrevet 4. mars 2009 #4 Skrevet 4. mars 2009 Her blir det bestemors seikorbonader i grovt hamburgerbrød (jepp, hun har lagt alt klart i frysere, hjemmelaga og alt!), salat og ovnsbakte rotfrukter i strips.
2SmåTroll Skrevet 4. mars 2009 #6 Skrevet 4. mars 2009 Hadde jeg bare viste det..... Synes det er vannskelig med middag jeg, særlig når det bare er meg og tulla på 4 år. Minstemann får jo gjerne glass hvis vi ikke har noe ho kan spise da. Spørs om det ikke blir fiskepinner i dag. Spennende ja... eller ikke.
Gjest Skrevet 4. mars 2009 #8 Skrevet 4. mars 2009 Har lyst på besøk av bestemora di kjenner eg... Er kvalm og slapp, og orkar ikkje tanken på matlaging ein gong...får håpe noken andre lagar middag i dag.
Augustspire<3 Skrevet 4. mars 2009 Forfatter #9 Skrevet 4. mars 2009 Lapskaus er jo kjempe lett å lage:o) Det eneste er at det tar litt tid å dele opp grønnsakene...
Gjest Sauen venter jente nummer 2 =) Skrevet 4. mars 2009 #10 Skrevet 4. mars 2009 Enchilladas, men laget litt på gefuhl. Har litt ingredienser, resten får jeg improvisere med=)
Stratos med 3 barn Skrevet 4. mars 2009 #11 Skrevet 4. mars 2009 Fiskeboller tror jeg. Må sjekke "lysten" litt senere, men dette er i hvertfall planen
Blopp1 Skrevet 4. mars 2009 #12 Skrevet 4. mars 2009 Her blir d servert en gooooooood kjøttsuppe med eggboller :-))))))) yam yam yam
TøffiTrynet☠ Skrevet 4. mars 2009 #13 Skrevet 4. mars 2009 Vet ikke helt enda.. Men 5-åringen har lyst på krydret kjøttdeig i pitabrød med salat, agurk, tomat og løk. Og hjemmelaget rømmedressing. Såååå.., Spørs om det blir det. Han er vanligvis meget kresen i matveien, og vil helst bare ha pølser og kjøttboller. Da er det artig når han foreslår noe annet. Lillemann på snart 2 spiser absolutt hva som helst, så den saken er grei!
Meg og bøllegutta!! Skrevet 4. mars 2009 #14 Skrevet 4. mars 2009 Vi får besøk av svigerinna min og to av hennes gutter så da gjør vi det enkelt og barnevennlig. Pitabrød fylt med kjøttdeig , skinke, ost,mais, salat, agurk og tomat : )) nam nam
Renate :-) Skrevet 4. mars 2009 #15 Skrevet 4. mars 2009 Her blir det en type mørpølse som er spesiallaget hos kjøtthandleren her med potetmos og grønsaker, gleder meg
Ophelia & Jr. Skrevet 4. mars 2009 #16 Skrevet 4. mars 2009 Her blir det også hjemmelaget lapskaus! Skrelte og delte grønnsaker til den store gullmedaljen i går. NAM! Gleder meg!
Beiden Skrevet 4. mars 2009 #17 Skrevet 4. mars 2009 Blopp1 : Hva er eggboller? De blei jeg litt nysgjerrige på gitt For øvrig aner jeg ikke hva jeg skal lage til middag i dag. Hadde lapskaus i går vi
Vilja<3 Skrevet 4. mars 2009 #18 Skrevet 4. mars 2009 Jeg skal lage pølsegryte, pleide å få det av mormor da jeg var liten og det er nydelig. Steker pølesbiter (jeg bruker kyllingpølser) , purre og paprika på stekepannen. Lar det frese litt, krydre med salt og pepper. Koker en kopp makaroni ved siden av. Tar deretter alt i en gryte og lager tomatsaus. Drysser litt mel over først og blander, tar ca halvt om halvt med matfløte og vann og noen skjeer tomatpure, smaker til etterhvert. Jeg bruker poteter til. Kjempegodt, så dette må dere prøve, ungene elsker det:)
*smula* Skrevet 4. mars 2009 #19 Skrevet 4. mars 2009 Enkelt og greit. Pølsegrateng (med et lite håp om at mini vil spise favorittmiddagen sin)
Feliz31 Skrevet 4. mars 2009 #20 Skrevet 4. mars 2009 svinesnitzler jeg panerer og steker selv, poteter og grønnsaker, smeltet smør. Hverdagsmat.
mamma til fire små Skrevet 4. mars 2009 #21 Skrevet 4. mars 2009 pølsegrateng her også lagde masse igår, så ble mer enn nok rester.
£adybird Skrevet 4. mars 2009 #22 Skrevet 4. mars 2009 I dag blir det ikke noe middag. Snuppa er invitert på pannekakefest, så hun får nok sikkert nok der. Hun elsker pannekaker:)
Gjest Skrevet 4. mars 2009 #23 Skrevet 4. mars 2009 Hjemmelagde karbonader med makaronistuing, grønnsaker og poteter..
murmelmamma Skrevet 4. mars 2009 #24 Skrevet 4. mars 2009 vi har spist deilig hjortegryte ..med masse gode grønnsaker og ris til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå