Gjest Skrevet 4. mars 2009 #1 Skrevet 4. mars 2009 I hele går kveld og i natt har lille klompen holdt meg våken.Kun små sovepauser innimellom.Ikke søren om jeg fant ut hva det var,før i dag tidlig.Han har øreverk.....Å det er jo et bra tidspunkt da.For vi skulle til øyenlege med jentene.Så her sitter jeg og han mens far dro med di andre =))) Å forma er meget bra.Litt sur,men ikke vondt.men tenker det blir legetur til kvelden når bilen kommer hjem. Er så trett at jeg føler meg innstengt i ei boble,hehe.alt liksom svever i dag ;o) jaja,vi vasker kopper,klær,roter,rydder og smaker på alt men som ikke skal spises.Nå fikk jeg nett adgang mens han ser litt tv =) Å så er det bare ca 8 timer til leggetid =D Zzzz
♥Snulder Skrevet 4. mars 2009 #2 Skrevet 4. mars 2009 Huff da:=) God bedring til vesletassen! Håper det blir en roligere natt på dere alle:=)
Superlis Skrevet 4. mars 2009 #3 Skrevet 4. mars 2009 Håper det går bra i heimen, er lillegutt er bedre? fryktelig vondt med øreverk!!!
Gjest Skrevet 5. mars 2009 #4 Skrevet 5. mars 2009 Aner ikke om natta var rolig.Jeg kolapsa og hørte ikke vekkerklokka en gang...usj... Lilletrass virka mye bedre da han la seg.Etter samtale med legevakta ble vi enige om å vente til i dag.Nesespray og parasett hjalp.Når han bestemte seg for å la meg gi han det ja....Vi får se,han sover enda =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå