mor.monsen Skrevet 4. mars 2009 #1 Skrevet 4. mars 2009 Min er akkurat nå Elvs Presley sin Suspicius Minds. Hva er din? Har den store bake/vaske dagen før barneselskap i dag.
UnePune äntligen hemma! Skrevet 4. mars 2009 #2 Skrevet 4. mars 2009 Her går det i whatevers on the radio eller mtv/voice =P
mor.monsen Skrevet 4. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 4. mars 2009 aha.. jeg er på spotify om dagen. Kobla laptopen til stereo anlegget.. GULL!
UnePune äntligen hemma! Skrevet 4. mars 2009 #4 Skrevet 4. mars 2009 Ja, kjekt det - mannen min bruker det. Tar meg aldri tid til å lage spilleliste der...burde gjort det...en anna dag! Hehe!
Koseklompen Skrevet 4. mars 2009 #5 Skrevet 4. mars 2009 Kom over sangen "I thought I`d lost you"(skrives det sånn??) Med Miley Cyrus og John Travolta, og har liksom "satt meg fast" på den akkurat nå
Blopp1 Skrevet 4. mars 2009 #6 Skrevet 4. mars 2009 Jeg hører " Dream on " med James Dio og Ymgwie Malmsteen.....en klar favoritt for tiden ;-)
mor.monsen Skrevet 4. mars 2009 Forfatter #7 Skrevet 4. mars 2009 faren med spotify er at man glemmer tiden og svir skillingsbollene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå