Gå til innhold

Tips? Trenger ei veske.........Hvilken type har du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler jeg kjøper mange vesker. Jeg blir aldri helt fortrolig med en.

Det finnes med lange stropper, korte... Må man holde dem i hånden hele tiden da?

Store og små.

Litt interessant å høre hva dere andre går rundt med og hva dere foretrekker.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Føler meg så teit med veske, synes ikke jeg kler det, så jeg har bare mobil og kortmappe i lomma, og det jeg ellers måtte ha behov for har jeg lagt i handlenettet på banevogna. Evt. har jeg med stelleveske, men der er det stortsett bare ting til vesla. Kan si jeg er litt praktisk av meg mtp veskebruk/ikke bruk.

Har noen sånne messenger-vesker, litt sportye, de brukte jeg litt før jeg fikk barn, passe liksom mer stilen min.

Skrevet

Jeg har en Kalvin Clain (er det slik det skrives?). Han syns han skulle koste på meg litt, men ærlig talt hadde jeg blitt mer glad for et par ullsokker.

Min er sån mellomstor med "håndtak". Får den akuratt over skulderen ved behov, men liker best å "slenge den rundt". Kler ikke veske, men ett sted må jeg jo ha alt rotet mitt :D

Skrevet

Har flere vesker til ulike typer bruk. Akurat nå er jeg veldig fornøyd med store vesker, har en Marc Jacobs og en fra Max Mara. Betalte 2000,- for den første og 1500,- for den andre, begge deler halv pris :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...