Bøtteknott Skrevet 4. mars 2009 #1 Skrevet 4. mars 2009 De siste ukene har aktiviteten i magen eksplodert! (Også størrelsen på magen.. He he) Jeg kan se at magen beveger seg når jeg ligger på ryggen, og får noen skikkelige spark så det synes ordentlig på magen. Utrolig rart..! Jeg trodde det tok lengre tid før man merket det så godt, er bare i uke 23, men her er det full akrobatikk :-) Tyder på en frisk og fin gutt dette. Veldig moro!
Kæmma og trultene Skrevet 4. mars 2009 #2 Skrevet 4. mars 2009 Så bra du kjenner masse liv! Det har jeg gjort også, siden ganske tidlig. Det er herlig å få en bekreftelse på at det står bra til der inne
Bøtteknott Skrevet 4. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 4. mars 2009 Ja, så vi får håpe på at han fortsetter med det rabalderet han har nå :-) Selvom det er lenge til 4 juli...
Månefeen ♥ Skrevet 4. mars 2009 #4 Skrevet 4. mars 2009 Hehe, er det ikke gøy? Jeg er i uke 31 idag, kjent masse liv helt siden uke 18, bare at det er kraftigere etterhvert som hun vokser. Hikking begynte hun med i uke 25, det er også moro. Nyter det hver dag! Siste dagene har hun sparket kraftig på de samme stedene (innover mot ryggen min og opp i høyre ribben), så er litt sliten i magen, nå må hun ta det litt med ro snart så mamma får hvile. Vi har det utrolig morsomt når hun er i full sving, kan sitte leenge å se på magen! Vi får nyte det nå mens de er der inne
Bøtteknott Skrevet 4. mars 2009 Forfatter #5 Skrevet 4. mars 2009 Vet ikke om jeg skal glede eller grue meg... Gleder meg til å komme over til uke 30 og mer, føler jeg sitter fast på 20-tallet.. :-) Men moro med bevegelse, blir litt mer virkelig da :-) Men pokker så rart altså...!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå