Gå til innhold

Er 25.000,- mye å ha i kredtittkortgjeld?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt gjelden ganske lenge, sliter med å få betalt den helt ned. Har vært på 30 tusen da, så er jo på vei nedover. Vi klarer oss helt greit i hevrdagen, men har ikke så mye penger til overs å betale ned noe ekstra med (selv om vi helt klart kunne spart inn litt på både det ene og det andre).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde fått angst over den typen gjeld, og hadde forsøkt å finne en måte å betale den på. Har dere ikke et huslån dere kan bake gjelden inn i? Eller foreldre dere kan få låne og betale tilbake med litt snillere renter?

Skrevet

Jeg syns at kredittkortgjeld er bullshit å ha, uansett om det er ett høyt eller lavt beløp. Så sinnsyk rente på det !!!!

Og ja, vi har desverre kredittkort gjeld vi også. Dumme oss. Men vi betaler ned, og bruker ikke kortene mer. Aner faktisk ikke hvor i huset de er engang.

Mitt tips er å alltid betale litt mer enn hva du må betale i mnd'en, for å få det raskere vekk.

Gjest Sauen venter jente nummer 2 =)
Skrevet

Ikke uoverkommelig mye. Jeg ville prøvd å kvitte meg med det så fort som mulig. Har ingen av dere mulighet til å jobbe overtid/ekstravakter i en periode? Evt få det inn i huslån, eller selge noe? 25 000 klarer man alltids å spare opp innen rimelig tid :-)

Skrevet

Hadde hatt hetta om jeg hadde en så høy kr.kortgjeld.

Men så er jeg verdens dårligste kr.kortkunde også da. betaler ned HELE beløpet på kr.kortet når regningen kommer. De skal ikke få noen renter av meg nei!!!

Skrevet

Mannen min har 170 000,- fra før vi traff hverandre..

Så nei, 25 000,- er ikke så mye..

Hadde det ikke vært for det hadde vi faktisk hatt råd til en bil til, som vi trenger..

Eller jeg kunne jobbet mindre og vært mer hjemme med barna..

Skrevet

Ja, det er mye. Innen det er betalt ned, så har dere jo betalt en bråte i renter, penger som helt sikkert kunne vært brukt på noe hyggeligere.

Skrevet

synes også det er mye..hadde også fått angst av å betale på det. Går det an å bake det inn i huslånet slik at dere blir kvitt det på en gang? (hvertafall den høye renta..)

Skrevet

Ja om det er slik at dere har problemer med å betale det ned syns jeg det er for mye.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...