Anonym bruker Skrevet 4. mars 2009 #1 Skrevet 4. mars 2009 Fy fader, nå er jeg ikke høy i hatten her. Var akkurat på do og tissa og når jeg skulle tørke meg ser jeg et bittelite kryp som brabber oppover på innsiden av låret mitt. Det så nesten ut som en bitte bitte liten flue, eller sånne plantelus. Den var hvit, nesten gjennomsiktig. HVA VAR DET? Jeg sjekka fort der nede for å se om jeg fant noen fler men det gjorde jeg ikke. I tillegg svir det litt nedentil men vet ikke om det har noe med det å gjøre.. Er ikke gravid enda, men er sjekka for kjønnsykdommer, hiv o.l.
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2009 #2 Skrevet 4. mars 2009 Du får sjekke her: http://images.google.no/images?sourceid=navclient&hl=no&rlz=1T4ADBR_noNO282NO282&q=flatlus&um=1&ie=UTF-8&ei=LGOuSfy6HI-O_gbM_LTRBg&sa=X&oi=image_result_group&resnum=4&ct=title Ligner ikke dette, så er det nok bare et uskyldig "husdyr";)
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2009 #3 Skrevet 4. mars 2009 Nei det er ikke flatlus, og det smitter vel ved sex, så da er ikke det noen mulighet. Blir helt kvalm her jeg, skal i hvertfall skifte på senga og gjøre rent soverommet..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå