Gå til innhold

De små tenker for mye ;)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Tulla på 4 år hadde sagt til sambo her om kvelden da ho skulle legge seg, at ho ikke ville mamma og pappa skulle dø. Sambo sa jo at ikke vi skulle det da. Men vi var jo gamle sa ho, og gamle mennesker dør.

 

Stakkars liten som tenker slik da, skulle jo tro vi var eldgamle, så har vi ikke blitt 30 engang.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sønnen min på 4 er også opptatt av liv og død for tiden. Her om dagen hadde svigermor 60 årsdag, hvorpå han mente at da skulle hun nok dø snart!!! Åsså nevner han stadig på at han skal få hytta til svigers når de dør...kjempefestlig! Ikke...

Skrevet

husker jeg spurte mamma om hvordan det var i gamledager.... (altså hvordan ho hadde hatt det...)

var vel knapt fyllt 30 tror jeg..

Skrevet

Oj da, snakker om arv når han er 4 år ja ;) Håper ikke han sier det for mye til svigers da. Da kan vel de begynne og lure. hehe.

 

 

Skrevet

Det er DE som har sagt det til han! Verste er at han blir så ivrig når han forteller det...! Prøver å dysse det ned, men han skjønner jo ikke at det er noe negativt ved å dø.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...