♡ Mors-lykke ♡ Skrevet 4. mars 2009 #1 Skrevet 4. mars 2009 Hei ! Jeg har fått MASSE brukte klær. Det siste var en hel haug med brukte jenteklær. Jeg venter jente selv, så det var jo supert, men det er mye der som jeg personlig ikke liker. Klærne er hele og fine, og ser nesten ikke brukt ut, men jeg er for eksempel ikke så veldig glad i sånn lyserosa (eller "sukkertøyrosa" som jeg kaller det). Det handler altså rett og slett om personlig smak ;-) Så, hvis noen har lyst på disse klærne, er det bare å si i fra. Det er stort sett fra str 62/68 og oppover. Jeg kan sende klærne pr post, mot at mottaker betaler emballasje/porto (sånn Smartpost f.eks). Send meg gjerne en personlig melding, for jeg trenger jo isåfall adresse. Eller, hvis du bor i nærheten og kan/vil hente, må du få MIN adresse ;-)
lillebøllaspringmadrass Skrevet 4. mars 2009 #3 Skrevet 4. mars 2009 Så fint at du gir bort klær. Det har jeg gjort og! Kunne godt tatt i mot , men nå har vi samme smak tydeligvis, så jeg håper det er noen andre som liker det sukkersøtt!
♡ Mors-lykke ♡ Skrevet 4. mars 2009 Forfatter #4 Skrevet 4. mars 2009 Ja, jeg syns det er greit å gi bort til andre, når jeg selv ikke kommer til å bruke det :-) Hehe, ja, det er heldigvis sånn at vi er forskjellige, og det finnes nok de som liker det sukkersøtt der ute ;-)
manina♥♂ ♀ ♂♥ Skrevet 4. mars 2009 #6 Skrevet 4. mars 2009 Hei! jeg har gutt fra før og venter jente i april! blir brukt opp igjen masse klær fra jr,så kunne godt tenkt å fått litt påfyll med noe uten biler på!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå