velandre Skrevet 4. mars 2009 #1 Skrevet 4. mars 2009 Har en liten mørk tatovering på skuldra mi. Ønsker den egentlig fjerna. noen som har gjort det? pris og hvor lang tid tok det? Går det ann å lage en tatovering over den gamle? med lyse farger,slik at den blir mindre synlig,om dere skjønner hva jeg mener.på en måte tatovere den litt usynlig.. dekkstift hjelper ikke..
§iris§ Skrevet 4. mars 2009 #2 Skrevet 4. mars 2009 å tattovere lys farge over går ikke.. da må du ta noe helt annet over.. men dog ikke lyse farger.. hvor mørk er den da? svart? hvis du ikke vil ha den så har jeg heller villa fjerna den.. hvis du ikke vil ha tatto.. min er lys for han som tok den på meg villa at jeg skulle sette inn farger på den senere og bygge på den.. hehe.. så vi får se hva vi gjør med den.. bygge på den vet jeg ikke den er så stor fra før av.. da trur jeg min mor har gjort meg arvløs.. hehe.. hun hater den..
Salat Skrevet 4. mars 2009 #3 Skrevet 4. mars 2009 Jeg holder på å fjerne. Koster 10000 uansett, og har holdt på siden august. Er vel omtrent halveis tenker jeg, har hatt 6 behandlinger og den er veldig svak i forhold til hvordan den så ut. Og så får jeg ikke arr, for huden min reparerer seg veldig bra mellom hver behandling. Men tar jo tiiiiid da. Kan ikke få sol på den heller, for om man får pigmener vil laseren trekkes mot de også.
velandre Skrevet 4. mars 2009 Forfatter #4 Skrevet 4. mars 2009 ja den er sort... Men å ta den bort tror jeg blir vanskelig om den ikke kan tas bort i løpet av en dag el to. da jeg må reise til en plass å gjør det. har lyst på en ny tatovering nede på korsryggen, men vil liksom ikke ha to tatoveringer på ryggen...derfor tenkte jeg å gjøre den på skuldra litt "usynlig" hmmmm
§iris§ Skrevet 4. mars 2009 #5 Skrevet 4. mars 2009 jeg har hele ryggen dekt jeg med tatto jeg.. men å fjerne den på en dag går bare ikke.. så jeg vet ikke hva du skal gjør jeg..
velandre Skrevet 4. mars 2009 Forfatter #6 Skrevet 4. mars 2009 ja det var jo dyrt...å jeg har ikke mulighet nesten siden jeg må reise i tillegg. har tenk på å skjære den bort men da blir det stygt arr ,kirurgen sier det blir rødt som en pølse... da må jeg nesten bare ha den da...
Blopp1 Skrevet 4. mars 2009 #7 Skrevet 4. mars 2009 Dra til ett tatoo-studio,og få de til å se på den og komme med forslag til hva du eventuelt kan gjøre!!! Iom at den er svart,så får du den ikke bort ved å tatovere en ny med lyse farger over. Men d kan jo være at tatovøren har noen gode forslag for å gjøre den mer usynlig :-)
cherry coke Skrevet 4. mars 2009 #9 Skrevet 4. mars 2009 Odins merke på Lillestrøm har laserbehandling. Det koster 3000 for 1 behandling og så blir det rimeliger. Tatoveringer med en farge trenger ofte kun 3 behandlinger.
velandre Skrevet 4. mars 2009 Forfatter #10 Skrevet 4. mars 2009 hmm kanskje jeg skulle hennvende meg der da..., tar man 1el to behandlinger da, så blir kanskje tattoveringen som en skygge ... bor laaangt unna lillestrøm da, men kan jo ta en langhelg i oslo, om jeg kan ha ett par tre behandlinger i løpet av helga da.. takk cherry coke
Salat Skrevet 4. mars 2009 #11 Skrevet 4. mars 2009 Hvor mange behandliger man trenger kommer ann på fargen og ikke antall farger. Hos meg ble det rosa borte etter 2 behandliger, det svarte er nesten borte etter 6 behandliger og det blå er vel omtrent halveis. Man må ha 6 uker mellom hver behandling for man får jo et brannsår. Det lønner seg stort sett å gå et sted der man får totalpris uansett antall behandlinger.
velandre Skrevet 4. mars 2009 Forfatter #12 Skrevet 4. mars 2009 ok, jeg skal undersøke grundig først:)
tattooholica Skrevet 4. mars 2009 #13 Skrevet 4. mars 2009 når det gjelder det med tre behandlinger så kan du nok ikke regne med å få det gjort på en langhelg, du må nok regne med grotid før de tar neste. men du kan jo ringe glenn på odins å høre, de er veldig flinke og renslige der, ellers kan du jo høre med nico på house og pain,- han er utrolig flink til å designe tatoveringer som er personlige
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå