Gjest Skrevet 4. mars 2009 #1 Skrevet 4. mars 2009 Synes det er flott for dem, og må innrømme at jeg er glad av litt egoistisk grunner også ;-) De flyttet fra en stor enebolig for noen år siden og inn i en relativt liten leilighet (ca 75 kvadrat). Siden vi bor et godt stykke unna familien blir det dagsturer når vi først reiser. Før kunne vi overnatte hos svigers, som var de eneste med stort nok hus til det, så fikk vi mer ut av dagen(e), men etter at de flyttet ble det umulig fordi det rett og slett ikke ble plass med oss + 2 og etterhvert 3 barn. Vet svigers selv også synes det ble litt trangt etterhvert, hadde ikke plass til alle tingene og dermed ble det alltid litt rot, noe ejg vet de ikke trives med. Så nå hadde de lagt inn bud på en toppleilighet noen minutter fra der de bor nå og nå er budet akseptert! :-) Den ny leiligheten er mye større, ca 140 kvadrat, og de gleder seg mye til å flytte og få mer plass, også til å kunne ha plass til oss igjen sa de :-) Nå flytter vi jo nærmere om 1-2 år, men inntil da er det jo greit dette da, + at nå får de mye bedre mulighet til å ha flere av barnebarna på overnattingsbesøk samtidig, noe jeg vet de har hatt lyst til en stund nå. Dette skal bli stas tror jeg!
erteposen + 4 Skrevet 4. mars 2009 #2 Skrevet 4. mars 2009 Åh..deilig!!! Skulle ønske at vi hadde noen så nær:)
Gjest Skrevet 4. mars 2009 #3 Skrevet 4. mars 2009 Har dere ikke noen familie i nærheten i det hele tatt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå