Gå til innhold

Treningstøy for gravide?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen er som vet hvor de selger treningstøy for gravide? Eller om det i det hele tatt finnes? Jeg skal nå begynne på treningssenter igjen, for det fungerte ikke så veldig bra når jeg skulle prøve å trene hjemme selv. Så nå blir det sykling og litt styrketrening på meg, blir deilig å komme i gang igjen:) Men, treningsbuksene mine strammer veldig, og toppene er for korte og trange... Noen som har tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har kjøpt en deilig joggebukse på H&M, jeg bruker den bare som slappe-av-bukse, men ser for meg at den kan være god til trening også.

Syns jeg husker at de hadde endel lange gravid-treningstopper der også. Det var på H&M i Oslo, ved Stortorvet.

Har ellers prøvd å få tak i skibukser for gravide, men det har vist seg helt umulig, så har kjøpt en vanlig langrennsbukse i XXL...

Skrevet

Jeg fant noe på en mammabutikk på internett, men finner ikke linken. Det var for dyrt. Jeg bruker joggebukse, lang singlet og en jakke utenpå. Legger ikke penger i treningstøy som en bruker et par mnd. Hadde også en tynn treningsbukse fra hm som var helt grei, og den brukte jeg også etter fødsel.

Skrevet

Sats Sports har,hadde vertfall tidligere bukser og topper for gravide.Lykke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...