terminijuli -fødeklar Skrevet 4. mars 2009 #1 Skrevet 4. mars 2009 Er det noen er som vet hvor de selger treningstøy for gravide? Eller om det i det hele tatt finnes? Jeg skal nå begynne på treningssenter igjen, for det fungerte ikke så veldig bra når jeg skulle prøve å trene hjemme selv. Så nå blir det sykling og litt styrketrening på meg, blir deilig å komme i gang igjen:) Men, treningsbuksene mine strammer veldig, og toppene er for korte og trange... Noen som har tips?
Sweet Georgia Brown Skrevet 4. mars 2009 #2 Skrevet 4. mars 2009 Jag letade också länge, och kom över ett par på salg på G-sport. Ikke gravidbyxer men väldigt ägnade. En annan gravid som jag känner hade köpt gravidträningstøy på H&M, och hittat en overtrekksbukse på Lindex. Römer har stora träningstopper med godplats i. Sportsbh som sitter godt på har jag hittat på La Lina, Oslo.
Ønsker1til <3 19.09.09 <3 Skrevet 4. mars 2009 #3 Skrevet 4. mars 2009 Mener de selger gravid treningsklær på treningstudioene
megogdetretrolla Skrevet 4. mars 2009 #4 Skrevet 4. mars 2009 Jeg har kjøpt på HM. Tror buksene ikke var gravidklær, men er strikk i livet som sitter godt under magen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå