Hege.A Skrevet 4. mars 2009 #1 Skrevet 4. mars 2009 Har gjennom hele sv.skapet hatt mye utflod, men de siste ukene nå har det forandret seg til en blank, nesten gjennomsiktig, slimete utflod.. er ingen ting da jeg ligger, men da jeg står opp om morgenen kan det dryppe litt på badegulvet.. Må bruke truseinnlegg.. Kjenner at det "renner/kommer" når jeg beveger meg mye, litt som da en har mensen. Noen som vet hva dette er? Er det helt normalt? Er forresten 32+6 i dag.
♥3nydeligebarn♥ Skrevet 4. mars 2009 #2 Skrevet 4. mars 2009 er d samme her, veit ikke hva d kommer av.. har litt når jg sover også men verst om dagen.. går til masse kontroller pga risiko for prematur fødsel,så veit at d ikke er fostervann el no sånt.. har forstått d sånn at så lenge d er gulhvitt gjennomsiktig er d ingen fare er 33+4 håper d hjelper litt
Maria1979 Skrevet 4. mars 2009 #3 Skrevet 4. mars 2009 jeg har ogaå mye utflod nå,ikke vant til det fra før så litt uvant for meg.... var til sjekk for utflod med litt gul/grønn/hvit farge i forrige uke med utgangspunkt at det var mye vått i trusa,og helt ute av kontroll.Kunne eller kan kjenne når det"fullt"nedi der og må tørke meg uavhengig av dobesøk.... Føden sa at når det ikke var blankt/hvitt kunne det være forstervann med bæsj i så fikk sjekka det som var...men konklusjonen var utslag 3+ på leukocytter i urin og sopp.....Takk for at det ikke var noe verre...selvom det er plagsomt nok. Fikk beskjed om å smøre med Canesten.Du kan jo smøre med det.... hvis det er bakteriell ubalanse kan man få ekstra mye utflod.... Jeg er 37+3 idag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå