Gå til innhold

hva "føler" dere at kjønnet blir?;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

kjekt å se om det stemmer etter ordinær ul da jenter;)

jeg føler selv at her ligger det en liten gutt, men håper på jente siden jeg har gutt fra før;) får svaret i begynnelsen av april:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde VELDIG sterk jentefølelse fra tidlig i svangerskapet... Og jaggu stemte det! hehe :-)

Skrevet

Omtrent som deg. Tror nok blir gutt igjen, men med 3 gutter fra før så håper jeg selvsagt (?) litt ekstra på jente. Skal på UL om 6 dager, så da får jeg vel kanskje vite det. Må innrømme at jeg gruer med litt også. Har alltid ønsket meg begge kjønn og brukte tid på å instille meg på at jeg aldri skulle få en jente sist gang (denne i magen er høyst uplanlagt og uventet), så etter UL'en når vi antagelig får se gutt, så er det liksom ikke engang håp for jente lenger slik som nå, er livredd jeg må igjennom samme prosess som sist, men håper ikke det, er mye mer innstilt på gutt nå. Sist håpet jeg så veldig på jente og trodde det var jente, det tror jeg ikke nå. Uansett så vet jeg jo også at jeg blir like glad i barnet samme hva det blir :-)

Skrevet

vi fikk ikke vite kjønnet på UL..den lille ville ikke vise seg fram :)

HAdde lenge en følelse av gutt..men nå er jeg sikker på at det er en jente..:) Skal på 3d UL etterhvert så får kanskje vite det da :)

Skrevet

Jeg har veldig jentefølelse denne gangen...har to gutter fra før som ga veldig guttefølelse. Skal på UL tirsdag så kanskje vi får vite det da, eller så får vi se om vi ser det på ordinær i april.

Skrevet

Jeg er overbevist om at det blir en jente.. men vi ville ikke vite kjønnet på UL, så vi må vente helt til i juli før vi får svaret! :)

Skrevet

Jeg er førstegansgravid og har ikke helt hatt noe formening om hva kjønnet kom til å bli, men alle rundt meg har ment det er ei jente. Jeg drømte 2 dager før UL at jeg fødte en gutt, og vips var det det vi så på UL :o)

Så det blir en liten guttebass på meg, og syns det er kjempe spennede :o)

Skrevet

Hm. Har fått for meg det er en jente. Drømte om at jeg fødte henne og at hun liknet på storesøster.

Har tre gutter først og så en jente, så det er vel mest sjanse for gutt. Men har blitt spådd to jenter til slutt da jeg gikk med tredje gutten. Lo av det da :)

Har også drømt om at det blir tvillinger, men det er nok bare fordi det skremmer meg litt ;)

Får se 19. mars, skal ikke på UL før det. Spennende :)

Skrevet

Jeg drømte at jeg fikk jente og magen er en "jentemage". Alle andre tror også det blir jente.. men jeg tror det blir en gutt siden det er det jeg har ifra før. Hahaha... full forvirring!?!

Gleder meg sykt til UL denne gangen.

I forrige svangerskap "visste" jeg likksom at jeg fikk gutt. Denne gangen "vet" jeg liksom at det er jente men tør ikke å stole på det siden det hadde vært så perfekt å få en av hver. Så jeg "vet" at det er jente men tror liksom at det er gutt:D

Skrevet

Jeg har guttefølelse denne gangen, helt siden før jeg ble gravid har jeg følt at om jeg skulle få et barn til ville det bli en gutt.... Har begge deler fra før, så spiller strengt tatt ingen rolle. Mest praktisk ville være en jente, da jeg har alle klær og alt utstyr fra jenta mi, men har gitt bort det meste av guttetøyet...

UL imorgen, da er jeg 21+1.... Håper å få vite da, visste ikke med noen av de andre to, så de ville føles som litt luksus om jeg får vite imorgen :)

Skrevet

Jeg har veldig jentefølelse denne gangen. Hadde sterk guttefølelse sist, og det stemte, så det blir spennende å se;-)

Skrevet

Med de to jeg har fra før viste jeg bare fra dag en at det var gutt i magen min og jammen stemte det på begge to....denne gangen har jeg liksom ikke noe følelse på hva det blir...gubben mener det er en jente inni magen men jeg vet rett og slett ikke...så jeg håper den lille vil skreve med føttene når vi er på ul så vi får se...vil ikke ha noe beskjedenhet 1 april nei hehe

Skrevet

Hadde en følelse av gutt første gang, og det stemte:) Vil ikke vite kjønnet denne gangen heller, men har en følelse av at det er ei jente. Mest pga at svangerskapet er annerledes enn forrige gang.. Men man vet aldri;)

Skrevet

Jeg har guttefølelse denne gangen,har hatt det hele tiden..

Har en av hver fra før så blir til at jeg sammenligner svangerskapene.og dette er mest likt som da jeg gikk med gutten..

Blir spennende å se,skal på UL om 2 dager :)

Skrevet

Jeg har ingen følelse denne gangen. Det er så rart! For forrige gang var jeg sikker på fra dag 1 at det var gutt, og det stemte det. Men nå har jeg ingen anelse. Skal på ul i april, så håper de kan se det. Er så spent!

Skrevet

jeg føler/tror det er jente.. Men får se på UL neste uke :)

Skrevet

Jeg trur at jeg får ei jente igjen, men håper litt på gutt :) Men bare barnet er friskt, så er jeg veldig fornøyd! :) Får vite det på begynnelsen av april, spennende!

Skrevet

Jeg tror jeg får en gutt! Mamma tror også det... Gleder meg til ordinær ultralyd, og håper jeg får vite det da. Så utrolig spennende! :)

Skrevet

Har ingen klar følelse, men tenker litt på at vi kanskje skal få enda en liten gutt :)

Forrige gang hadde jeg veldig jentefølelse helt i starten, men det gikk gradvis over til ingenfølelse.

Den gangen fikk vi ikke vite hva det ble heller. Veldig spent nå! :)

Skrevet

Jeg har hatt en jentefølelse lenge, men en natt så drømte jeg at jeg fødet en gutt og etter det har jeg kun hatt guttefølelse...Så nå er jeg ganske sikker på at det er gutt:)Jeg har en gutt fra før og,så hadde jo vært artig med en av hver da:)

Skrevet

Jeg har hatt en sterk jentefølelse hele tiden. Skal til ul om ca 2 uker til - blir veldig spennende!!

Forrige gang følte jeg også det ble en jente, og ble veldig usikker på slutten, men det ble en jente jeg fødte. Forrige gang ville vi ikke vite kjønnet, det vil jeg vite denne gangen!

Skrevet

Jeg har lenge følt at det ble jente, vet ikke helt på hvilket grunnlag, har bare trodd det.. Var på ul i februar, jordmor mente det ble gutt :) hehe...

Skrevet

Jeg har helt siden jeg fikk pos test hatt en følelse på at vi får gutt, og på UL trodde hun at det stemte ;) skal på UL på tirsdag også (ble dessverre gjort en feil, slik at vi var der to uker for tidlig. men men, vi får da en ul til=)) så håper de ser det helt sikkert da;)

Skrevet

Føler det blir gutt, men det får vi vente til fødselen med å vite:)

Skrevet

Har på følelsen at det er ei jente her :) Så blir spennende å se på ultralyden i april ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...