Gå til innhold

Ultralyd igår, uke 13+4 :)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Va kjempe kjekt, h*n hadde 2 armer, 2 bein, 2 øyner, munn å nese :) Fantastisk opplevelse :) Så litt på 3d åg, å da så vi ansikte godt. Kjempe kjekt. Klarte ikke se kjønne, var litt uklart til det. Men nå gleder vi oss til neste ultralyd i bejunnelsen av april :) Kjempe fin opplevelse ;) Tror det er ei jente inni der :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg var også igår, helt utrolig:) jeg ble satt frem to dager da, til 13+6, så idag er jeg 14+0:)

 

var helt fantastisk:) låg og bokset, så må være en bokser det der ja, haha..

Skrevet

Åh, heldige :) Jeg ble satt fram 3 dager sist ultralyd jeg var på, så regner ikke med at jeg blir satt fram mer :) Klarte de ikke se hvilket kjønn det var på deg heller? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...