Gå til innhold

Tussi74

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, så hyggelig å råke på Tryslinger her inne da;)) Jeg går til H.L ja, og er kjempe fornøyd med han!! Anbefales virkelig:)) Jeg tror det er bedre for kroppen å slippe pergo så lenge akupuntur hjelper. Ikke for det, jeg er villig til å prøve pergo også hvis det ikke funker med bare akupuntur. Det er jo et supert alternativ til oss som sliter med el:))

Har du prøvd lenge? Vi er inne i 5pp nå, så nå er det bare den laaange ventetiden til ikm som er igjen.. Begynner å bli skikkelig utålmodig, så jeg må bare si at jeg beundrer de som som virkelig har strevd lenge her inne...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi skal snart inn i 3pp, så jeg kan vel egentlig ikke klage... men det skulle jo helst ha skjedd 'i går' da... Sluttet med psprøyte i juli08, så syklusen min er nok på bærtur enda..! Tenkte at akupunktur var lurt da!

Når har du ikm? Spent å følge med! Sender masse babystøv og håper på en POSITIV(les: to rosa strek) tilbakemelding!..:-)

Skrevet

Jeg har ikm i uke 11 en gang, men jeg er ikke helt sikker når.. Jeg bruker å ha alt fra 30-32 dagers sykluser, så det normale ville vel være sånn i slutten av uka:)) Men jeg fikk veldig tidlig el til å være meg denne gang, så om ikke lutealfasen min endrer seg får jeg den nok litt før!! Kan jo hende at akupunkturen gjør at den blir lengre også. Jeg håper på det, for da er jo enda bedre sjangs for at egget fester seg:))

Når er ikm din da?Masse med babystøv til deg også;))!

Skrevet

Tror jeg har ikm i slutten av uke 13 eller først i uke 14.... Har kjøpt en drøss med el-tester, så fra helga og utover blir det tester tester og tester.....

Spiller det noen rolle når i syklusen man begynner med aku?

Skrevet

H.L vil ikke sette nåler hvis du er usikker på om du er gravid, for er du det kan det faktisk resultere i en abort. Så når jeg tar akupunktur passer jeg på å ta det fra tr begynner og fram til el.. Denne pp tok jeg aku 2 ganger før el, den siste på dag 14 i syklusen min. Positiv el-test dagen etter:)) Jeg har også bestillt meg lassevis med el-tester på nettet, så jeg tester lenge før det egentlig er noen vits;)) Men er jo livredd for å gå glipp av el!! Rart hvordan hele livet mitt plutselig bare handler om å bli gravid;)) Til samboerens store frustrasjon til tider, he he;))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...