solstråle :) Skrevet 4. mars 2009 #1 Skrevet 4. mars 2009 Hadde utskrapning etter ma for snart fem uker siden, så regnet med at mensen skulle komme tilbake rundt disse tider. I går kom smertene, og jeg har aldri opplevd lignende! Skikkelig vondt.. Har fortsatt vondt i dag, men det er ingen tegn til tr, så lurer litt på hva som egentlig foregår. Noen som har erfart noe lignende? Kan en utskrapning føre til sterkere menssmerter? Helt rådløs her jeg sitter. Lurer på om jeg skal kontakte legen, eller om jeg bare er mildt hysterisk :/ Takk for alle svar!
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 4. mars 2009 #2 Skrevet 4. mars 2009 Jeg synes du skal ta en test for å sjekke om du er gravid. Hvis den blir neg er det nok lurt å ringe legen. Masse lykke til!
IVFlykke?? Skrevet 4. mars 2009 #3 Skrevet 4. mars 2009 Hvis du har veldig vondt synes jeg du skal ringe legen din eller gynekologen din jeg. Det kan være rester inni som de ikke har fått med seg ut... Det norske helsevesen gjør stadig slike tabber. Det er iallefall ikke vanlig med slike smerter uten blødning. Håper du har en gynekolog du kan ringe imorgen. Jeg tipper du får time samme dag med slike symptomer...
J -76 Skrevet 4. mars 2009 #4 Skrevet 4. mars 2009 Jeg har hatt utskrapning, hadde ikke smerter i etterkant, heller ikke i forbindelse med mens. Jeg ville hørt med legen for sikkerhetsskyld. Lykke til!
solstråle :) Skrevet 4. mars 2009 Forfatter #5 Skrevet 4. mars 2009 Tror jeg tar meg en tur til legen i morgen ja.. Fortsatt ingen tegn til mens, men smertene er der ennå.. Uff og huff, liker ikke dette :/
lille frø, mor til to Skrevet 4. mars 2009 #6 Skrevet 4. mars 2009 Hei Jeg hadde en MA i uke 13 i fjor. Etter utskrapningen fikk jeg ikke TR, men istedet sterke menstruasjonslignende smerter istedet. Min menstruasjon hang seg liksom litt opp, hadde på en måte TR, bare uten blødning og EL. Smertene for min del viser at kroppen er i en slags syklus. Jeg tok blodprøver, ultralyd, fikk Provera og hadde en kikkhullsoperasjon for å se at alt var i orden. Dra til legen så kan de se om alt er i orden. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå