Gjest Skrevet 4. mars 2009 #1 Skrevet 4. mars 2009 Ja nå er det jammen sååå lenge siden sist jeg kjedet meg på jobben at jeg bare måtte bruke lunsjpausen til å dele noen viktige, filosofiske tanker jeg hadde med dere... ;o) I det siste så har jeg tenkt litt på følgende: kan man kalle en spade for en spade når man måker snø? Kan man egentlig si at man skal ut å måke snø, hvis man har en snøfreser som gjør jobben? Og blir det ikke egentlig feil å si at man skal ut å "frese" snø, når en som måker snøen freser like mye, eller kanskje enda mer? Håper på snarlig og gjennomtenkt svar!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 4. mars 2009 #2 Skrevet 4. mars 2009 Hei og takk for sist, lenge siden:-) Hvor har du holdt hus så lenge? Har du ikke hatt nett eller? Her har jeg ikke noe godt svar, for jeg freser jo i hvertfall når jeg måker snø....og mannen min freser ennå mer.... Så jeg vet ikke jeg, hvis man kaller en spade for en spade og en snøfreser for en snøfreser og en snømåke for en snømåke, blir det noe greie på da eller?? Ha en fin og kjedelig dag på jobben!!
Gjest Skrevet 4. mars 2009 #3 Skrevet 4. mars 2009 Takk for kloke ord! Jeg har vært på nett, men ikke helt på nett om du skjønner hva jeg mener.. Huset mitt står fortsatt til tross for snø, måking og fresing! Men det er jo koselig at jeg har vært savnet da. Jeg freser når jeg måker, men ikke så mye som når naboen freser når han måker.. og mannen min freser kanskje enda mer, for han måker også naboen sin oppkjørsel også...
Gjest Skrevet 4. mars 2009 #4 Skrevet 4. mars 2009 En spade er en spade.Men å si man skal ut å måke,nei der er jeg ikke enig.Her kan man si at man skal spa snø.MEN spa er jo noe man tar for helsas del,og man unner seg et spa...å da tenker jeg,hvorfor sitte der med en spade i fjeset??hmmm fres...en fres vet jeg hva er!! Det er noe et kvinnemennesket kan bli når alt går henne i mot.Da freser det ut edder og galle.Å det er da man tar denne personen ut å lar henne gjøre jobben med det hvite element.to fluer i en smekk.man får bort tånnevis med sne og får kjølt ned denne sinna taggen samtidig. Nei ærlig talt...jeg bare rabler av meg masse tull.men gidder ikke slette igjen.hehe
Gjest Skrevet 4. mars 2009 #5 Skrevet 4. mars 2009 Hi hi!!! Jeg skal på SPA neste uke og det har ingenting med snø å gjøre, selv om jeg sikkert skal pakkes inn i noe hvitt og kaldt og varmt på en gang...
♥Snulder Skrevet 4. mars 2009 #6 Skrevet 4. mars 2009 Hyggelig å se deg igjen! Lykke til med videre filosofering;=D
Karomamma Skrevet 5. mars 2009 #7 Skrevet 5. mars 2009 Hei du! Spør du meg, vil jeg si at hvis snøen freser tilbake, bør man grave seg ned i tide. Med en... ja nettopp... spade! Ærbødigst hilsen...
Attpåklatten :-)™ Skrevet 8. mars 2009 #8 Skrevet 8. mars 2009 Heey! Kult å se nicket ditt igjen:-) Jeg gjør som Karo, drit i å frese, sørg kun for å grave deg ned i tide!
Gjest Skrevet 8. mars 2009 #9 Skrevet 8. mars 2009 hehehe.......ler bare her, har ikke noe vittig å si, ut å frese snø høre iallefall noe merkerlig ut :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå