Gå til innhold

offf er vond i hele kroppen i dag.. trenger trøst :,(

Anbefalte innlegg

Skrevet

off de siste dagene har jeg godt helt uten energi ikke klart og jør en dritt for og si det milt.. prøver og stå opp tiligt for og kunne få såve på natta.. men neida klarer ikke å såve i det hele tatt.. er dau trøtt og nå har jeg begynt og bli syk, hoster og harker tett i nasen og sår i halsen hode verker kroppen verker.. off alt verker.. er virkelig ikke i form og har ikke energi, det er det fæleste..

i går var det kun mangel på energi, og prøvde og trene litt me min mor men det har ikke ført til noe annet enn at det trykker enormt nedentil..

på fredag var jeg på sykehuset og de sa jeg hadde 2 cm åpning da.. kan det være noe på gang? håper det.... er 36 + 4 i dag og er klar til og få prinsessa mi nå.. har også lest dette innlege me og sjekke åpning selv og mener det er godt mer en 2 cm åpning men ja.. noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stakkar deg!!!:(

Jeg føler virkelig med deg. Det høres ikke ut som du har det noe greit:(

Jeg kan ikke hjelpe deg på noen som helst måte utenom å sende deg masse fødestøv og medfølelse:)

Skrevet

:,) takker for det..

Skrevet

kjenne meg igjen ja! Er og tetti hals og nesen.. Har vært syk og er på bedringenes vei, men den sitter enda godt i kroppen.. Håper jeg blir frisk til fødselen slik at man har energi... Vi må bære slappe av mens vi kan.. Tror ikke det så megaviktig at vi får nok søvn, men at vi klarer å slappe av nok!

Men har du 2 cm åpning e du jo i gang!! Så bra for deg! Det med å sjekke åpning selv vet jeg ingenting om.. var hos legen i går og ho sa at man ikke skulle gjøre det dersom vannet var gått, bare sånn at du vet det! :) Jeg tenker og HÅPER at jeg skjønner når fødselen begynner... Har hatt så mye kynnere i det siste så må no se på klokka no av og te når eg har kynnere å se om det er noen sammenheng.. Ikke så langt....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...