Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det som er med i reklamen for en tv-serie eller en film om noe bie-greier?

Sangen er så fin, har lyst å finne den på youtube. Ble litt dårlig med info dette, beklager.

Noen som skjønner?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mener du Pushing Daisies?

Skrevet

Serien, altså. Ikke sangen. Vet dessverre ikke hvilken reklame du mener :)

Skrevet

Nei, tror ikke det er den jeg mener. Tittelen inneholder ordet Biene. Eller engelsk bees. Sangen er typisk pop sang som har vært mye på radio.

Skrevet

Å, du mener kanskje Secret Life of Bees? Filmen som går på kino? Vet fremdeles ikke hvilken sang, da... hehe. Ble bare nyskjerrig på hvilken film/serie du mente :)

Skrevet

Ja, riktig film!:) Nå gjelder det bare å finne ut sangen.

Skrevet

Er det den offisielle traileren du har sett?

Skrevet

Hmm, er neimen ikke sikker! Reklamen går på tv3 tror jeg.

Skrevet

Jeg googlet nemlig traileren, og alle sangene i den er gamle Motown-låter. Er sangen du er ute etter en ny sang? Altså moderne?

Hehe. Ble dagens prosjekt dette her :)

Skrevet

Hehe, ja dagens prosjekt. Det er en moderne sang mener jeg, en dame som synger. Får bare vente til reklamen kommer igjen så prøve å snappe opp noen ord som jeg kan skrive inn her.

Skrevet

Hmmm... Mystisk. Googlet soundtracket, men det er tydeligvis hemmelig. Veldig rart. Men hvis det er en dame som synger, er det stor sannsynlighet for at det er Alicia Keys.

Skrevet

Leona lewis - better in time;)

Skrevet

TUSEN TAKK:) Og takk for hjelpen til deg også bolledeig:)

Skrevet

Var det SÅ enkelt?? Haha. Der kan du se :)

Skrevet

Hehehe. Ja, jeg sa det var en poppis sang på radioen. Jeg er en travel småbarnsmor som ikke får med meg hva sanger og artister heter for tida:) Takk for innsatsen hvertfall hehe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...