radio Skrevet 4. mars 2009 #1 Skrevet 4. mars 2009 er det som er med i reklamen for en tv-serie eller en film om noe bie-greier? Sangen er så fin, har lyst å finne den på youtube. Ble litt dårlig med info dette, beklager. Noen som skjønner?
Let's hear it for the boys! Skrevet 4. mars 2009 #3 Skrevet 4. mars 2009 Serien, altså. Ikke sangen. Vet dessverre ikke hvilken reklame du mener
radio Skrevet 4. mars 2009 Forfatter #4 Skrevet 4. mars 2009 Nei, tror ikke det er den jeg mener. Tittelen inneholder ordet Biene. Eller engelsk bees. Sangen er typisk pop sang som har vært mye på radio.
Let's hear it for the boys! Skrevet 4. mars 2009 #5 Skrevet 4. mars 2009 Å, du mener kanskje Secret Life of Bees? Filmen som går på kino? Vet fremdeles ikke hvilken sang, da... hehe. Ble bare nyskjerrig på hvilken film/serie du mente
radio Skrevet 4. mars 2009 Forfatter #6 Skrevet 4. mars 2009 Ja, riktig film! Nå gjelder det bare å finne ut sangen.
Let's hear it for the boys! Skrevet 4. mars 2009 #7 Skrevet 4. mars 2009 Er det den offisielle traileren du har sett?
radio Skrevet 4. mars 2009 Forfatter #8 Skrevet 4. mars 2009 Hmm, er neimen ikke sikker! Reklamen går på tv3 tror jeg.
Let's hear it for the boys! Skrevet 4. mars 2009 #9 Skrevet 4. mars 2009 Jeg googlet nemlig traileren, og alle sangene i den er gamle Motown-låter. Er sangen du er ute etter en ny sang? Altså moderne? Hehe. Ble dagens prosjekt dette her
radio Skrevet 4. mars 2009 Forfatter #10 Skrevet 4. mars 2009 Hehe, ja dagens prosjekt. Det er en moderne sang mener jeg, en dame som synger. Får bare vente til reklamen kommer igjen så prøve å snappe opp noen ord som jeg kan skrive inn her.
Let's hear it for the boys! Skrevet 4. mars 2009 #11 Skrevet 4. mars 2009 Hmmm... Mystisk. Googlet soundtracket, men det er tydeligvis hemmelig. Veldig rart. Men hvis det er en dame som synger, er det stor sannsynlighet for at det er Alicia Keys.
radio Skrevet 4. mars 2009 Forfatter #13 Skrevet 4. mars 2009 TUSEN TAKK:) Og takk for hjelpen til deg også bolledeig:)
Let's hear it for the boys! Skrevet 4. mars 2009 #14 Skrevet 4. mars 2009 Var det SÅ enkelt?? Haha. Der kan du se
radio Skrevet 4. mars 2009 Forfatter #15 Skrevet 4. mars 2009 Hehehe. Ja, jeg sa det var en poppis sang på radioen. Jeg er en travel småbarnsmor som ikke får med meg hva sanger og artister heter for tida:) Takk for innsatsen hvertfall hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå