Gå til innhold

Hytte uten innedo og vann?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kunne dere holdt ut da? Som temmelig urban og aldri vært på telttur engang? Er noe fristet, men ett langt skritt å ta...tror jeg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Absolutt, det har vi, og det er fantastisk deilig i all sin upraktiskhet.

Skrevet

det har også vi... synest det er veldig greit..

det er det jeg kaller en hytte.. Når det er innlagt vann å do er det bare et lite hus ..

Skrevet

Jepp. Det er det som er ekte hytte. Lommelykt på do, bære vann, smelte snø og masse stearinlys og ingen tv. Deilig! Synes du skal gå for det jeg! Legg til side fordommene og prøv og nyt.

Skrevet

Det er forfriskende og utrolig avslappende!

Dette fikser du Prekæs:o)

Skrevet

Om det har innedo og innlagt vann er det ikke hytte. Vi har strøm vi da. Og det er lagt bedre enn telttur som ikke er halvnært moro engang.

Gjest Siklerotte
Skrevet

Om du overlever der du er om sommeren i Frankrike, så overlever du en hytte uten vann og innedo. Siden jeg faktisk gjør det, og jeg ikke hadde overlevd sommeren din i Frankrike. Dessuten er det litt koselig da, og skummelt, for man tør ikke gå på do om kvelden.

Gjest irismor
Skrevet

Et par tips =0)

Hodelykt for kveldsbesøk på utedoen ;-)

Ellers så er det ganske koselig med stearinlys, parafinlamper og peiskos. Vannet får gubben bære inn :-)

Skrevet

jeg må innrømme at jeg ikke vil være med på en hytte uten dusj. men alt anet kan jeg leve temlig bra med... hee

Gjest Siklerotte
Skrevet

Man kan lage badekar da, hehe. Det gjorde vi en gang. Fant sånn diger presenning som vi la oppi sånn kasse hvor man oppbevarer stolputer osv. Smeltet haugevis med sne oppi en kasserolle og tok det oppi. Tok sin tide, og ble nok litt vannskader på gulv og sånt - men hva gjør man vel ikke for et bad/dusj? Hehe.

Skrevet

hehe... ja ikke sant... hehe.. ser for meg hyttetur med barn uten vann og dursj.... :S

Skrevet

Eller så kan du lage deg dusj selv?

Du trenger:

* En stor balje

* Dusjforheng med ståltråd til oppheng.

* En pumpedusj.

Fest dusjforhenget i taket eller få din kjære til å holde det. Stell deg oppi balja, pump opp dusjen og dusj i vei!

Jeg pleier å bruke dette på hytta og trenger da litt over 2 liter med vann.

Voila- ren og pen!

Skrevet

Jeg reiser ikke til steder uten vannklosett og dusj dersom jeg kan unngå det.

Skrevet

Omtrent vokst opp på slik hytte, helt supert det! Det går an å vaske seg i vaskevannsfat, og vann kan man ta med. Hadde jeg enda hatt en slik hytte å dra på i påsken, så hadde jeg jublet.

Skrevet

Selvfølgelig! Er det som er skikkelig hytte. Tenk jeg holder til og med ut på en øde øy på en slik hytte uten mobildekning, telefon eller internett. ooooh..

..Blir skikkelig fin på håret og godluktende etter et par uker btw.. ;o)

Skrevet

Du har ikke levd hvis du ikke har prøvd det :-)

En sånn hytte tilhører et av mine beste barndomsminner. Jeg var barn, da, så jeg slapp å stå for snøsmelting, ovnsfyring, matlaging, lampetenning og oppvask (mine foreldre burde ha skjerpet seg litt), men utedoen var uforglemmelig!

Skrevet

Nei, det skulle ikke ha vært lov i 2009, he he!

Skrevet

ja, det er jo det som er hytte - ihvertfall for meg :-))

Skrevet

Det spørs vel hvor lenge man skal være der..

og om man har mensen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...