Kleint Skrevet 4. mars 2009 #1 Skrevet 4. mars 2009 Er dere like tette i nesa som meg? Jeg holder på å tørne snart! Dønn tett, sliter m nattesøvn! Før var det på kvelden og natta, men nå er det døgnet rundt!
madammen med tulla og fødeklar Skrevet 4. mars 2009 #2 Skrevet 4. mars 2009 huff ja.. var slik hele forrige svangerskap og det ser ut som det blir akkurat samme greien denne gangen. Helt grusomt:( lever for nesespray:(
Kristilina83 2blå+blå spire Skrevet 4. mars 2009 #3 Skrevet 4. mars 2009 Jepp jeg er med her....har hvert tett i 10 uke nu begynn å bli sprø....og det e heile dagen...mange ord æ til tider ikke kan uttal en gang hehe...så artig
Johan Skrevet 4. mars 2009 #4 Skrevet 4. mars 2009 Hehe, ja jeg var også plaget med det forrige gang, og nå er det sånn igjen. Slitsomt assa. Men ikke så mye å gjøre med...
Kleint Skrevet 4. mars 2009 Forfatter #5 Skrevet 4. mars 2009 Nei, da får jeg bare smøre meg m tålmodighet:) Bruker Otrivin nå, men så sies det at den ikke skal brukes. Blir sliten av det og jeg, alt er jo farlig. Men jordmor sa det var greit, så lenge jeg ikke brukte en flaske om dagen:) Tar bare når jeg må, spes på natta:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå