Gå til innhold

synes dette er vanskelig


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tenker på å bytte jobb. Den jobben jeg har er ugunstig med tanke på arbeidstid (mye kveld/helg). Har en leder som har lagt mye til rette for meg og hjulpet meg mye. Nå har jeg søkt på en annen jobb og blitt innkalt til intervju. MEN jeg synes det er vanskelig å bryte opp der jeg er... Vanskelig å si til sjefen min at jeg har søkt en annen jobb... Ikke sikkert jeg får den engang, hva tenker sjefen min om meg da, at jeg vil slutte? Kommer sikkert mange spørsmål fra sjefen min om hvorfor jeg vil slutte, jeg har jo blitt veldig godt ivaretatt. Føler faktisk dårlig samvittighet!

 

Hjelp!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel bare å si det som det er??

At du synes det er kjempetrist, fordi du trives så godt, men at arbeidstidene blir for vanskelige nå..

Skrevet

Takk for svar:) Er redd sjefen skal oppfatte det som at jeg går bak ryggen hennes dersom jeg ikke sier noe..

Skrevet

Er helt normalt å gå på intervju på ny jobb uten å si fra på den gamle at du går på intervju. Jeg ville ikke sagt noe før du evt. har fått et tilbud fra ny jobb. Det er slik alle gjør det. Sjefen har ingenting med å bli sur når hun får vite det i etterkant, blir jo verre at hun får vite nå at du tenker på å bytte jobb, så kan det jo fort ta noen måneder før du får napp et annet sted, og da kan det bli dårlig stemning på jobben hvis det er en barnslig sjef.

 

Så gå på intervju med god samvittighet og i all hemmelighet. Lykke til. :)

Skrevet

Jeg må ha med meg to referanser til jobbintervjuet, og da er min nåværende sjef en av dem. Ergo må jeg fortelle henne det...

 

*Gruer meg*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...