Gå til innhold

2. gangs mammaer

Anbefalte innlegg

Skrevet

får dere mye oppmerksomhet av mannen deres?

Her er det ganske lite. Sjelden han vil "kjenne" på magen, etter spark feks.

Kommenterte forleden, da magen hadde en skikkelig pussig form, pga aktiviteten til babyen, men da kikket han bare bort på meg, og sa at sånn var det jo med vårt første barn også, og fortsatte med sitt.

Ikke noe big deal, men kjenner likevel at jeg er skuffet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

D er det samme her, Var annerledes med den første graviditeten ja. Har vært ganske skuffa innimellom. Men det blir forhåpentligvis mye mye bedre da babyen kommer ut :)

Skrevet

her er det også sånn.... akkurat som han ikk bryr seg liksom.. men det VET jeg jo at han gjør..

han kjenner og sånn hvis jeg sier at han skal det... men syntes ikke at jeg kan gjøre det hele tiden.. blir bare teit egentlig.. da føler jeg bare at jeg maser på han!

så ja jeg blir også litt skuffet og lei meg innimellom, men men er vel en god del hormoner her på lur også.. hehe

Skrevet

Åjada, samme her i huset. Han har begynt å kjenne litt nå av seg selv, men jeg har slutta å spørre om han ikke vil kjenne at bebisen sparker. Følte at han var totalt uinteressert en stund, vet ikke helt hvorfor det er sånn. Virker nesten som han er lei av hele graviditeten og bare venter på neste steg!! Det er litt kjipt iblant, det er jeg enig i,...

Skrevet

Sambo er ikke sånn her. Men jeg har snakket med han tidligere om at det er viktig for meg at han viser interesse for at jeg skal kunne glede meg over graviditeten selv. Da svarte han bare det at selvfølgelig var han interessert! :) Han kommer raskt med en hånd under dyna når vi har lagt oss, legger den på magen og kjenner etter liv. Men sånn i det daglige så løper han ikke akkurat etter meg for å kjenne.. Hehehe!

Skrevet

Han kjente mye mer på magen og var mer "med" i hele svangerskapet første gangen. Han forklarer at for han er det store når babyen kommer ut, og han kan se, kjenne, lukte osv. Det har jeg egentlig bare akseptert, for han er en veldig tilstedeværende far, og det er jo tross alt det viktigste!

Skrevet

Ja det er akkurat som hos deg... Vel, det HAR skjedd at han har snakket litt til magen da, men trekker liksom bare litt på skuldrene hvis jeg sier det er mye aktivitet etc.. Jeg vet han har litt vanskelig for å sette seg inn i situasjoner, så jeg tviler ikke på at han bryr seg fordi.. Bare mye lettere for oss mammaer å ha mye fokus på babyen, det er jo vi som bærer den :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...