Anonym bruker Skrevet 4. mars 2009 #1 Skrevet 4. mars 2009 Kan man stole på den? Den kom opp nesten med det samme, etter ett minutt.. Men blir ikke sterkere... Dette var ikke morgenurin.. Men jeg skulle vel hatt uken min til nå, men ikke dukket opp... Hva tror dere?? Var foresten clearblue, den der det kommer opp et kryss om man er gravid. Dette var IKKE forventet...
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2009 #2 Skrevet 4. mars 2009 En ekstra strek er en ekstra strek. Gratulerer you are pregnant :-) Min var også veldig veldig svak.
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2009 #3 Skrevet 4. mars 2009 Det var så lite planlagt, at jeg ikke vet om det rette er å gratulere. Kommer til å bli noen diskusjoner, uffs!! Men takk alikevell.
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 4. mars 2009 #4 Skrevet 4. mars 2009 Clearblue pleier å være ganske trygg, men jeg ville faktisk vært litt forsiktig med å feire det før du har fått en sterkere strek. Jeg brant meg nemlig på det med Quick Respons en gang, jeg fikk en svak skyggestrek, og et par dager etterpå fikk jeg mensen.
Gjest Skrevet 4. mars 2009 #5 Skrevet 4. mars 2009 Dersom det er farge på strken så er du nok gravid, men er den grå og ikke blå, så kan det være en feil med testen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå