Gjest Skrevet 4. mars 2009 #1 Skrevet 4. mars 2009 Hei, ser du har født nå. Gratulerer! :-) Bare lurer på hvordan det går med deg? Ble det keisersnitt, eller gikk det greit å føde? Hva fikk du? Og hvordan er armen til nestminste? Husker deg så godt fra sist, din nest minste og mini er jo helt gjevngamle :-)
Fire småtroll Skrevet 4. mars 2009 #2 Skrevet 4. mars 2009 Heisann! Ja, nå er minstejenta født, 12.februar kom hun. Det ble keisersnitt, hadde egentlig ikke noe valg der, legene var helt bestemt på det. Ingen som ville ta noen sjanser etter den forrige fødselen min. Vannet gikk 5 dager før det planlagte snittet da, så de ble nødt til å fremskynde litt, veldig greit egentlig så slapp jeg gå å grue meg sånn Snittet gikk veldig greit, selv om jeg ville foretrukket vaginal fødsel for min egen del. Er virkelig gørr lei av å måtte ta hensyn til det såret, får jo ikke lov å løfte storesøster engang og det er slitsomt, hun er jo bare 21 mnd og trenger hjelp til det meste enda.. Det går faktisk over all forventning med armen til nest minste også, så hard medfart som hun fikk under fødselen var det ingen som trodde at hun kom til å bli så bra som hun faktisk har blitt. Helt bra blir hun jo aldri, til det er skaden for stor, men hun lever helt greit med sin lille funskjonshemning. Armen er svakere enn den andre, hun klarer ikke løfte den høyere enn skulderen og hun kan ikke vri den så håndflaten vender oppover, men ellers bruker hun den godt. De håper å få litt bedre funksjon i den ved hjelp av kirurgi, men vil vente til hun blir gammel nok til å samarbeide med fysioterapeut om opptrening etterpå. Jeg tror hun kommer til å klare seg helt fint, unger tilpasser seg så greit. Hun vil få noen begrensinger når det gjelder yrkesvalg og idrett, men det kan hun fint leve med Masse lykke til med nummer fire du også, det er kjempekoselig med baby i huset igjen. Blitt en riktig liten flokk her nå.
Gjest Skrevet 4. mars 2009 #3 Skrevet 4. mars 2009 Takk for det :-) Så godt å høre at alt er vel :-) Har fulgt litt med på deg, men har ikke fått med meg at du har født før for noen dager siden, så da måtte jeg liksom bare få gratulere deg og hvøre hvordan det gikk :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå