mamma`n til gullungen Skrevet 4. mars 2009 #1 Skrevet 4. mars 2009 Kjøpte mitt på lørdag, men får bare tatt 7-8 bilder med deg før jeg får beskjed om at minnet er fullt..... Det kan jo ikke stemme??! Har puttet inn minnekortet som fulgte med. Irriterer meg når ting ikke bare kan virke!! Er lite teknisk, men har faktisk forsøkt å lete i bruksanvisningen til ingen nytte. Må jeg reise tilbake med det?
Gjest Skrevet 4. mars 2009 #3 Skrevet 4. mars 2009 Minnekortet som følger med kameraer når de blir kjøpt er bare for å erte opp folk, så det er ikke noe galt - du må bare ut og blåse noen spenn ekstra for et ordentlig minnekort.
UnePune äntligen hemma! Skrevet 4. mars 2009 #4 Skrevet 4. mars 2009 Hva står det på minnekortet ditt da?
<3Lykkelig<3 Skrevet 4. mars 2009 #7 Skrevet 4. mars 2009 http://imagesb.ciao.com/iuk/images/products/normal/883/product-6317883.jpg Du trenger ett sånt minnekort, 2 Gb er best for da har du plass til opptil 2000 bilder.
mamma`n til gullungen Skrevet 4. mars 2009 Forfatter #8 Skrevet 4. mars 2009 hm.... står ikke noe sted. Spørs om det bare er sånn lurekort som hun ene her skrev..... hvor mye koster ett minnekort da?
UnePune äntligen hemma! Skrevet 4. mars 2009 #9 Skrevet 4. mars 2009 Leeenge siden jeg har vært på jobb, men tipper fra 199,- og oppover - hvis ikke det har blitt billigere nå da =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå