Gå til innhold

Til dere som tempet da dere ble gravide


Anbefalte innlegg

Skrevet

Steg kroppstemp. deres ytterligere etter EL? Evt. hvor mange dager etter EL, og hvor mye...?

 

Jeg har ikke tempet hver dag denne syklusen, kun et par dager før EL og en dag eller to etter EL, da så jeg at kroppstemp. hadde økt med like mye som den gjorde etter EL i forrige syklus (da tempet jeg hele syklusen). 5-6 dager etter EL følte jeg meg så varm da jeg våknet, så jeg valgte å tempe. Hadde da 37.06, og jeg har aldri sett 37-tallet i det hele tatt i andre sykluser. Etter dette har jeg da fortsatt å tempe, og jeg har ligget jevnt på ca. 37 grader hver dag, altså høyere enn tidligere sykluser. Jeg føler meg helt frisk og rask, så temp. skyldes ikke at jeg begynner å bli dårlig. Dette gjør jo selvsagt at jeg får (falske?) forhåpninger, men så syns jeg at dette hoppet i temp. stigningen kom litt tidlig etter EL. Jeg er derfor veldig interessert i å høre andres erfaringer:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tok tempen litt i blant, og da jeg ble gravid gikk ikke tempen ned etter EL som vanlig (eller når jeg skulle ha mensen var vel det kanskje...?), men kan ikke huske at det steg mer heller...

Skrevet

Eg steig ytterlegare i temp med 0.3 grader. Men eg trur det gjekk 8-9 dagar etter el før oppsvingen kom. Hugsar ikkje heilt.

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...