Lykkelig g~g~j Skrevet 4. mars 2009 #1 Skrevet 4. mars 2009 Noen som har noen gode tips for hvordan vi begynner planleggingen? Vi vil gjerne reise fra Bergen en gang på denne tiden til neste år! Barna er da 2,5 år og 7mnd! Tror dere d går bra?? - hva bør vi gjøre? - hvor dra? - er det ok å reise med små barn? - andre gode tips!!! )
erteposen + 4 Skrevet 4. mars 2009 #2 Skrevet 4. mars 2009 Reiseklinikken og folkehelseinstituttet er uenige om hvor farlig det er å ta med så små barn til thailand, og det er jo tropiske sykdommer og dengue feber det tenker på. Jeg har reist en del med mine barn til områder som ikke er helt trygge siden deler av familien min bor der. Jeg ville satt meg godt inn i om det er en risiko dere vil ta, for selv om 1000 stykker her inne sier at det har gått bra er barn under 4 år mer utsatt for alle sykdommer. Mange småbarnsfamilier har de siste årene valgt å reise til florida fremfor thailand av den grunn. http://www.nrk.no/programmer/tv/puls/1.6204729 Holder en seg nær kysten, nært et godt sykehus i tilfelle noe skulle skje, og unngår myggstikk (kle på barna i skumringen) er det mange fine steder i Thailand. Der vi var er ikke egnet for barn, men mange reiseoperatører har god kontroll på hvor en bør reise.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå