Snuppisa Skrevet 4. mars 2009 #1 Skrevet 4. mars 2009 Steg kroppstemp. deres ytterligere etter EL? Evt. hvor mange dager etter EL, og hvor mye...? Jeg har ikke tempet hver dag denne syklusen, kun et par dager før EL og en dag eller to etter EL, da så jeg at kroppstemp. hadde økt med like mye som den gjorde etter EL i forrige syklus (da tempet jeg hele syklusen). 5-6 dager etter EL følte jeg meg så varm da jeg våknet, så jeg valgte å tempe. Hadde da 37.06, og jeg har aldri sett 37-tallet i det hele tatt i andre sykluser. Etter dette har jeg da fortsatt å tempe, og jeg har ligget jevnt på ca. 37 grader hver dag, altså høyere enn tidligere sykluser. Jeg føler meg helt frisk og rask, så temp. skyldes ikke at jeg begynner å bli dårlig. Dette gjør jo selvsagt at jeg får (falske?) forhåpninger, men så syns jeg at dette hoppet i temp. stigningen kom litt tidlig etter EL. Jeg er derfor veldig interessert i å høre andres erfaringer:-)
EnJente_m_2Jenter Skrevet 4. mars 2009 #2 Skrevet 4. mars 2009 Bruker du fertilityfriend ? Legg isåfall ut linken. Gå på sharing, så på home page set up tror jeg. Så kan vi se
Snuppisa Skrevet 4. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 4. mars 2009 Nei, bruker ikke fertilityfriend...Jeg er bare en kvasi-temper, så dette er vel uansett "a long-shot"... Registrerer bare at jeg ikke har hatt temp. under 37 grader (det har ligget ganske omtrent akkurat på 37.00) de fem siste dagene siden 5-6 dager etter EL denne gangen. Når jeg har tempet tidligere har jeg aldri hatt høyere enn max 36.90 (og stort sett rundt 36.8). Men det er kanskje ikke så uvanlig at man ligger generelt høyere i temp. noen sykluser enn andre sykluser...? Skjønner ikke at jeg ikke la være å tenke så mye, men jeg bare så klar for å bli gravid igjen etter MA-en i okt....
Hildeww Skrevet 5. mars 2009 #5 Skrevet 5. mars 2009 Hei, Jeg tempet ikke da jeg ble gravid. Men min første mistanke om graviditet var faktisk ca 6-7 dager etter EL. Da våknet jeg opp helt svett. Mannen min påpekte det også. Kjentes ut som jeg hadde feber en times tid på morgen, og ellers kjente jeg meg frisk som en fisk. Helt uvanlig for meg. Og er nå gravid i 9 uke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå