Gå til innhold

Tips mot kvalme! :)


2 prinsar å 1 prinsessa;)

Anbefalte innlegg

Postafen reisesyketabletter, ta en morgen å en kveld..dette hjalp meg i de to forrige svangerskapene;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har prøvd dette, men følte meg ikke no bedre... :-(

Hørt mye at ingerfær ska være til god hjelp, men fått beskjed på apoteket at jeg må forhøre meg med legen om jeg kan få ta dem (ingerfærtabletter). Har snakket med legen, men han hadde aldri hørt om dem og kunne dermed ikke si noe om saken.

Frister veldig å prøve alikevel, vil bare ikke være kvalm lengre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt god effekt av sånne "reisesyke-armbånd",som har en plastikk-knott som presser på et akupressurpunkt på innsiden av håndleddet. Det står faktisk i bruksanvisningen til dem at de også hjelper på svangerskapskvalme. Så jeg har gått mye med "pulsvarmere" i det siste,for at ikke alle skal se at jeg er ute og "reiser"....:)

Deilig å slippe å ta ekstra medikamenter,synes jeg. For meg hjelper det også litt med ingefær-te,helst ikke for sterk.

 

God bedring:)!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har prøvd armbåndene, og må dessverre konkludere med at de ikke hjelper for alle. Det som uheldivis hjelper er kald cola... Men det er jo ikke akkurat en vitamindrikk. Vet at jeg må begrense meg grunnet koffeinen - men: Hva tror dere er minst skadelig for fosteret: vanlig cola med masse, masse sukker eller cola light med aspartam?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nå begynt med akupunktur,og håper at dette kan hjelpe.

Har hørt mye positivt om det ihvertfall:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...