Gå til innhold

Idag skal jeg på UL...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en følelse på at det går bra, men kjenner at jeg gruer meg litt alikevel.. Har ikke hatt blødninger og ingen smerter, men folk mister jo i MA uten blødninger også..

Er 8+5 idag, så blir spennende å se om fosteret har vokst normalt siden sist. Har ikke noe hcg å gå ut ifra heller...

Kommer med oppdatering ;) Time 09:30.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det blir veldig spennende, krysse fingrer og ben for at alt er bra med spiren i magen din:) lykke til

Skrevet

Da er jeg hjemme igjen..

Ultralyden gikk bra, terminen ble ikke justert noe, og hjertet slo :)

Så der var alt bare velstand :)

Skrevet

gratulerer så mye med vellykket UL:) kos deg resten av dagen med de gode nyhetene:)

Skrevet

Å - gratulerer såååå mye!!! Kos deg resten av dagen med minnene fra UL i dag. Jeg skal på UL i morgen, er da 10+5 så jeg både gru/gleder meg - men er sikker på at det kommer til å gå bra!!!

Lykke til videre =)

Klems

Skrevet

Oi, ja, det skal bli spennende å høre fra deg i morgen..

Jeg ble skikkelig redd med engang hun førte inn den ul-staven, for jeg fikk først se to "hull", og da trodde jeg det var to fostersekker, men spurte henne under undersøkelsen om det var flere, og da tok hun en grundig sjekk rundt hele, og fastslo at det bare var en der...

Takk gud for det, hehe.. Jeg hadde ikke orket et tvillingsvangerskap tror jeg...

Masse lykke til i morgen, det går sikkert kjempebra :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...