Gøril (210406) Skrevet 4. mars 2009 #1 Skrevet 4. mars 2009 Er så mange rare ord ute og går så jeg lurte bare på hva som skjulte seg under ordet superforeldre?
hopplaaa har to guttetroll:) Skrevet 4. mars 2009 #3 Skrevet 4. mars 2009 Det kan du virkelig si. Det er vel foreldre som har høytstående jobber, 3 unger, villa, tre biler, jobber døgnet rundt ,benytter jeg 110 prosent av barnehagen, sykt barn eller ei siden jobb er viktig og de er tross alt superforeldre som takler ALT. Helt til de en dag oppdager at de ikke kjenner barna sine ... Nei, ikke vet jeg ;=)
hurra og hei! Skrevet 4. mars 2009 #4 Skrevet 4. mars 2009 De snakket om en type superforeldre i god morgen norge idag. Da var det foreldre som overstimulerte barna. http://www.tv2.no/gmn/article2600875.ece
Pusur_mor Skrevet 4. mars 2009 #5 Skrevet 4. mars 2009 Det er foreldre som måååååå ha med barna på flest mulig aktiviteter, og leter etter talentyer hos ungene og skryter de opp i skyene hele tiden. De skal hele tiden gjøre det bedre enn naboen. De overstimulerer barna. Resultatet er at de får unger som er verdensmestre overfor andre unger og voksne, og når de kommer ut i arbeidslivet forventer de å nærmest bli møtt med rød løper, topplønn uten å måtte gjøre så mye for det og de tror at de vet alt mye bedre enn de som har jobbet der i mange år. Dette er det forskere og eksperter som har gått ut og sagt. Slike unger er ufordragelige. Kjenner en slik familie med verdensmestere. Den eldste har vært ekspert på barneoppdragelse og funksjonshemmede unger siden hun var liten. Den midterste har de lyktes så godt med at hun er tatt hånd om av barnevernet (hadde det ikke bra hjemme), og minsta er sjefen i familien, og gjør bare det hun har lyst til og leker bare med de hun får bestemme over. Mora kan og vet absolutt alt, og ingen gjør det bedre enn henne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå