♥ DAME Skrevet 4. mars 2009 #1 Skrevet 4. mars 2009 Jeg får ikke sove Utrolig kjedelig og våkne lysvåken hver natt ca ck 0200. Andre som har det problemet? Lurer på om magnesium kan hjelpe mot søvn og ikke bare leggkramper...
galemathias og snusmumrik Skrevet 4. mars 2009 #2 Skrevet 4. mars 2009 Hei.. Jeg har det på samme måte... har blitt nødt til å snu døgnet helt... Det funker greit siden jeg er sykemeldt.. Mye lettere å sove fra åtte om morgenen til mannen kommer hjem fra jobb av en aller annen grunn :-) Jeg har urolige ben og mye halsbrann.. blææ.. Hva er årsaken til at du ikke får sove?
♥ DAME Skrevet 4. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 4. mars 2009 Hei Jeg vet egentlig ikke. Har ikke vondt noen steder eller noe, bare våkner og er lys våken. Utrooolig irriterende Jeg har også lettere for å sove fra morgenen, hmmm. Glad jeg også er sykemeldt, eller hadde dette vært vanskelig, hehe
galemathias og snusmumrik Skrevet 4. mars 2009 #4 Skrevet 4. mars 2009 vi får tenke at vi blir superforberedte på nattevåk :-)
♥ DAME Skrevet 4. mars 2009 Forfatter #5 Skrevet 4. mars 2009 Hehe, ja vi får gjøre det Begynner jo å bli vant til detta nå ))
Gjest eelis+spire Skrevet 4. mars 2009 #6 Skrevet 4. mars 2009 Jeg får bare ikke sove... Og har fryktelig lyst på sushi :-)
Mortiletbittelitenurk Skrevet 4. mars 2009 #7 Skrevet 4. mars 2009 Jaaa...har fått en rutine på å være våken på denne tiden hver natt hele svangerskapet. Er 38+2...har slitt med halsbrann og oppstøt, vonde ben, kvalme (antagelig fordi jeg er så trøtt) og diverse andre "småting" - men som tilsammen er utrolig irriterende når man ligger helt lys våken og ikke har sjans til å sove... ...mitt tips, kjøp en god dvd-serie som dere kan se en episode eller to av før dere legger dere igjen, vil få tankene på andre ting...lett å ligge og gruble når man våkner sånn på natta. Har tatt magnesium i 3-4 mnd, og syntes dette hjalp veldig på treg mage og noe på leggkrampene. Jordmor sa de også kunne ha en positiv effekt på nattesøvn, men jeg har ikke merket noe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå