solstråle - 83 Skrevet 4. mars 2009 #1 Skrevet 4. mars 2009 Heisann Ville berre stikke innom ein liten tur før eg stikker videre i neste forum. Vil ønske alle lykke til i sine svangerskap. Og håper dere nyter denne nye tilverelsen med ein liten som vokser inne i oss Selv har eg vert kvalm side veke 5. Har ikkje vert på jobb siden veke 6. Det er begynt å lette,men er ikkje kvitt det heilt. Men håper det ikkje er lenge til. Har heldigvis ferie no så trenge ikkje tenke på jobb på enda ei liten stund.
mammas nurk Skrevet 4. mars 2009 #2 Skrevet 4. mars 2009 hei.. jeg også snart 12 uker, er 11+5, men tenker blir her til er utgått uke 12, vet ikke ka som e normalt, men da ser eg deg over i neste forum, det gleder eg og meg til, det sies at 2 trimester er den beste tiden i svangerskapet:) lykke til...
punky......:) Skrevet 4. mars 2009 #3 Skrevet 4. mars 2009 Hei!! Eg e 11uke i dag, og glede meg til å gå øve i 2.trimester neste onsdag!!! Snakkes der inne om ei uka då lykke klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå