*toppris* Skrevet 3. mars 2009 #1 Skrevet 3. mars 2009 ? noen som vet? er ikke flink på å regne osv... *uff*
ble_mamma_6august 09 Skrevet 4. mars 2009 #2 Skrevet 4. mars 2009 fra 28+1... Litt for trøtt til å regne.. Men er det ikke rundt 90dager da? altså 12 uker?
Line3 Skrevet 4. mars 2009 #5 Skrevet 4. mars 2009 Jeg også lengter vilt nå. Da er vi jo passert den siste milepelen før vidunderet kommer. Jeg har nå 92 dager, så er jo ikke lenge for noen av oss
2prinsesserogbim Skrevet 4. mars 2009 #6 Skrevet 4. mars 2009 Har 98 dager igjen:) Lenge til enda syns eg da... Men til nå syns eg tida har gått fort så den fortsetter sikkert med det..
trine4 Skrevet 4. mars 2009 #7 Skrevet 4. mars 2009 hei,går over til tredje trimmester til fredag.var på ultralyd i dag .har tre jenter og nåkommer gutten.litt rart å tekepå smiler.skal begynne å kures til fædsel om tre ukerhos homopaten min.gjorde det med tredje mannog fædselen gikk kjempelett.merket nesten ikke veenefrem til syv cm åpning,kjønner ikke hvorfor ikke flere gjør det.har værtskrevet masse om denne kuren.trine
Line3 Skrevet 5. mars 2009 #8 Skrevet 5. mars 2009 Hva går den ut på? Her snakker vi om tabletter eller?
mitt 3 barn Skrevet 5. mars 2009 #9 Skrevet 5. mars 2009 Hei! Nå ble jeg også veldig nysgjerrig: denne kuringen hos homeopat vil jeg også gjerne vite mer om!! Kan du hver så snill å si noe mer om den "trine4" ?!? Ellers lykke til videre!
May-juli07+mai09 Skrevet 5. mars 2009 #10 Skrevet 5. mars 2009 er det 28 bim uker eller 28 gravid uker som teller når man går over til 3.tri??? tenker siden bim ligger 1 uke før gravid uka vår
trine4 Skrevet 5. mars 2009 #11 Skrevet 5. mars 2009 hei igjen.fortalte om at jeg skulle begynne å kures hos min homopat 2 mnd før fødselen.leste i et svangerskap blad om flere personer som hadde prøvd denne kuren og var kjempe fornøyde.følte at jeg kunne slappe av nar veene var og fødselen var utrolig fin.det er homopat pillersom man tar for å gjøre kroppen klar til fødsel.husker ikke hva de heter men kan spærre homopaten min når jeg skal dit neste gang.man må beregne to timer hos homopaten når man tar denne kuren.men det er det verdt.kos trine
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå