Monajenten Skrevet 3. mars 2009 #1 Skrevet 3. mars 2009 Har laget noen gode middager i det siste, så tenkte jeg bare skulle tipse om dem! Funker supert uansett om man er på slanker'n eller ikke;-) http://ketolysehverdag.blogspot.com
Monajenten Skrevet 4. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 4. mars 2009 Det ligger noen litt bakover også, men jeg har ikke tagget dem og det er litt tullete, ser jeg i ettertid. (Går det an å gjøre nå forresten?? Altså tagge alle oppskriftene?) Skal bli flinkere til å legge ut også, skal ha som mål å legge ut oppskrifter ihvertfall annenhver dag, men vi får se. Det kommer jo også litt an på hvor oppfinnsom jeg er med middagene;-)
Gjest Sauen venter jente nummer 2 =) Skrevet 4. mars 2009 #4 Skrevet 4. mars 2009 Syns du er kjempeflink=) Bare en liten ting... Er det ikke anbefalt å bruke ketolyse bare hvis man er overvektig/skal ned mer enn 10-15 kilo? Nå vet jeg ikke hvor høy du er da, men du ser ihvertfall slank og fin ut på bildet=) Uansett, flotte oppskrifter, og du ser fantastisk ut=)
-MtG- Skrevet 4. mars 2009 #5 Skrevet 4. mars 2009 Det er bare å trykke på redigeringsblyanten nederst på innlegget og sette på tag:)
Gjest Sauen venter jente nummer 2 =) Skrevet 4. mars 2009 #6 Skrevet 4. mars 2009 Du har forresten prikk likt kjøkken som meg, bare at vi har bare mørke minifliser og ikke flere farger som du har=)
Monajenten Skrevet 4. mars 2009 Forfatter #7 Skrevet 4. mars 2009 Sauen: Først og fremst takk!! :-) Målet mitt var å gå ned 10-11 kg, til det som tidligere har vært min idealvekt. Men så gikk jeg kjapt ned ca. 4 kg og her har jeg stagnert litt. I tillegg prøver jeg å være flinkere å trene nå enn jeg har vært før, så jeg tror kanskje jeg blir veldig pingle om jeg skal nå vektmålet mitt. Det er nok en mulighet for at jeg rett og slett veier for lite for å klare det, for på ketolyse er det umulig å slanke seg for tynn, hehe;-) Kroppen tviholder på kiloene mine føles det ut som nå. Men jeg bestemte meg for å prøve et par uker til, skal se på veiedagen på mandag hva vekten sier da. Kommer nok mest sannsynlig til å gå over på generell lavkarbo etterhvert istedenfor:-) MtG - Tænk ju!!
Gjest Sauen venter jente nummer 2 =) Skrevet 4. mars 2009 #8 Skrevet 4. mars 2009 Okey=) hehe, jeg bare sammenligner vekten med meg, men jeg er jo ganske høy da...=P Syns ihvertfall du så strålende ut, ser ikke ut som om du trenger å gå ned noe mer =) Lykke til videre da, trim er sunt for kropp og sjel vettu!
Monajenten Skrevet 4. mars 2009 Forfatter #9 Skrevet 4. mars 2009 Tusen takk for det:-) Jeg er forresten 1,63 m, så ikke høye damen:-P Jeg har uansett fått et mye bedre og sunnere kosthold nå, og det er jeg veldig fornøyd med. I tillegg så vet jeg at om jeg skjerper meg med treningen, går jeg ned et par kg der også. Så det er bare å gjøre det sant?? ;-) Har ikke sååå langt igjen til målet mitt, men fy steike de siste kg er harde.
Synn(d)e Skrevet 4. mars 2009 #10 Skrevet 4. mars 2009 Det er som du selv skriver, du hadde fikset dette like greit med trening. Ketolyse er en ganske omfattende prosess for kroppen, og du skal trappe forsiktig opp for ikke å legge på deg noen kilo ganske fort. Lykke til
line_n & sara Skrevet 4. mars 2009 #11 Skrevet 4. mars 2009 det er ikke noe problem å tagge/sette på etiketter nei! jeg har jo gjort det på min matblogg og kategorisert oppskriftene! og du kan forandre på de så lenge og mye du vil!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå