Anonym bruker Skrevet 3. mars 2009 #1 Skrevet 3. mars 2009 Flere dager i uken lar ungen sin på 5 år stå opp selv, gå på rommet sitt og se film, mens hun ligger og sover i flere timer.. / Legger seg og sover inne på hans rom mens han ser tv og leker seg i flere timer.. En dårlig mor? Er hun en dårlig mor når hun noen ganger er i forskjellig humør iløpet av dagen og noen ganger er masete/sur eller irritert når hun snakker til sitt barn. Blandt annet har kjempekort lunte ang barnet sitt, selv de gangene h*n ikke har gjort noe galt egentlig, bare ønsker oppmerksomhet? Vet at barnet er ganske aktivt og også mye syk i luftveiene så h *n er mye hjemme fra barnehagen. Mannen hjelper aldri til med noe ang barnet. Jeg vet at hun er sliten og deprimert. Hun er nettopp blitt gravid med nr 2, men føler seg ikke vel. Jeg synes ikke hun er noen dårlig mor, for jeg er alt det andre hun gjør.. Som f-eks da hun gikk en halv mil i bitende kulde om kvelden for å kjøpe smokk til h*n da katten ødela den og det ikke fantes andre i huset. Hva synes dere. Er redd hun kanskje skal utvikle svangerskaps/fødselsdepresjon eller noe. Jeg er jo ikke der hele tiden, men jeg vet at hun føler seg som en veldig dårlig mamma. Ofte gir hun barnet frokost på rommet sitt. H*n har egen tv på rommet og kan sette på film selv osv... Ellers vet jeg de har dårlige matrutiner. Hun er jo bare kvalm. Barnet får såklart all maten det trenger! Men hun mener selv hun ikke lager nok sunt og at de spiser for ofte foran tv (fordi hun er kvalm,sliten og helst vil ligge)... Hva bør gjøres og hva synes dere jeg kan gjøre. Takker for svar.
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2009 #2 Skrevet 3. mars 2009 Hun bør kvitte seg med den dårlige samvittigheten:) En kan ikke være perfekt mor til alle tider. Det vil alltid gå litt opp og ned hvordan en klarer oppgaven.
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2009 #3 Skrevet 3. mars 2009 hehe ja mente ikke at jeg er alt hun gjør. Mente jeg er inneforstått med alt hun det andre hun gjør HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå