Anonym bruker Skrevet 3. mars 2009 #1 Skrevet 3. mars 2009 Er det noen ehr som har fått skikkelig hengepupper av å gå gravid? Og fikk dere dekt operasjon etterpå?
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2009 #2 Skrevet 3. mars 2009 Æsj ja jeg har Jeg hater å ha hengepupper i en alder av 22år Jeg hadde str D før jeg ble gravid, gikk opp over 3 str i svangerskapet, og gikk opp enda en str mens jeg var på sykehuset pga all melken. Nå har jeg str DD eller E varierer etter hvor jeg kjøper bhen. Skal senere i livet prøve å søke om å få dekket operasjon, tror nok det går igjennom.
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2009 #3 Skrevet 4. mars 2009 Det er ikke stygt med hengepupper. Men hvis dere får vondt i ryggen kan dere få dekket operasjon. Alt annet hadde vært helt feil. Kosmetiske operasjoner må dere betale selv.
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2009 #4 Skrevet 4. mars 2009 Ikke stygt med hengepupper? Javel hvem vil vel ha en 22år gammel alenemor med hengepupper Ja jeg skal søke senere, syns det er dumt å gjøre det i tilfelle jeg vil ha barn senere i livet.
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2009 #5 Skrevet 4. mars 2009 Kanskje du treffer/får en kjekkere mann hvis du velger han som synes hengepupper er helt greit. Så slipper du å være alenemor. Men hvis du velger de som går etter utseende går det deg verre. Vær glad du er frisk. Hilsen en som har veldig små pupper, men har det helt fint.
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2009 #6 Skrevet 4. mars 2009 Ok, men jeg går uansett ikke etter menn som bare ser på utseende, men hvor finner mann snille mannfolk som ser på personligheten som viktigst? Har faktisk meldt meg innpå match.com siden jeg ikke har tid til noe dating. Joda sant det, er takknemlig for at jeg er frisk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå