hemarit Skrevet 3. mars 2009 #1 Skrevet 3. mars 2009 Jeg har vært inne på spåsiden innimellom og alle har sett at jeg skal få et barn til.Da det ikke har skjedd noe spurte jeg en gang til men nå er det ingen som får opp flere barn på meg.Jeg vet jo at man ikke skal legge for mye i dette men jeg synes det var litt rart at alle sier det samme.Blei deppa jeg nå:(Har en dårlig følelse selv også for jeg har prøvd i mange år.Skal endelig til gyn men har en ekkel følelse at det ikke kommer til å hjelpe.I tillegg er det 3 på jobben som er gravide også.Glad på deres vegne men ønsker så veldig at det var meg.Heldigvis har jeg en datter på 11:)Jeg krysser fingrene mine for alle dere andre prøvere her inne.Klem
Lotta2010x2012 Skrevet 3. mars 2009 #2 Skrevet 3. mars 2009 Hva heter den siden? Selvom det kanskje ikke er noe å tenke på, så skjønner jeg veldig godt at du gjør det. Man blir liksom gående å tenke på det uten at man vil. Selvom jeg ikke har noe grunn til å tro at jeg ikke kan bli gravid, så streifer tanken meg nesten hver dag, tenk hvis jeg faktisk ikke kan bli gravid!! Men du har jo en datter fra før da, det er jo fint da. Men ellers tror jeg ikke du skal ta det med spåinga så tunkt:) Masse lykke til ihvertfall:D
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 3. mars 2009 #3 Skrevet 3. mars 2009 Tror ikke du skal tenke på det de skriver. Jeg har blitt spådd mange ganger der, og alt har vært feil. Jeg nesten helt sikker på at du kommer til å bli gravid! Nå til dags er det jo såå mye hjelp man kan få for å bli gravid. Masse lykke til, kanskje du står med en positiv test i hånden før sommeren:)
Gjest Skrevet 3. mars 2009 #4 Skrevet 3. mars 2009 Jeg ble spådd tvillling gutter i 2007.Men det skjedde selvsagt ikke.HUSK at inne på spå siden kan det sitte og (gjør det sikkert også) mange som IKKE har peiling , men bare kaster ut påstander histen og pisten... Krysser alt jeg har for at du blir gravid igjen.
idamamma-00 Skrevet 4. mars 2009 #5 Skrevet 4. mars 2009 Fremtiden er hele tiden i forandring, man kan ikke spå i den!!!!!! Har selv blitt spådd mange ganger, og det stemmer nesten aldri. Om du nå skal begynne å tro på den dumme spådommen (som INGEN burde gitt deg!!!) kan du gi opp, og da kan den jo gå i oppfyllelse.. Så legg det bort, og bestem deg for at du skal ha flere barn;)))) Du har fått det til før, så da er tjangsen for at det går igjen stor!! Lykke til!!!
attpåklattimagen:-) Skrevet 4. mars 2009 #6 Skrevet 4. mars 2009 Tror ikke du skal fokusere på det noen spår. Få deg en skikkelig utredning (både på deg og mann din). Akupunktur er det også maaange som har hatt stor nytte av. Har ei venninne som for fire år siden ble spådd at ho KUN skulle få EN gutt, nå sitter hun med to jenter på to og tre år, og har tvillinger i magen..... Sånn gikk den spåinga! Ønsker deg lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå