Anonym bruker Skrevet 3. mars 2009 #1 Skrevet 3. mars 2009 Noen som har fått med seg dem? Lurer på om de får ekstra betalt for å være så fæle jeg? Hva tror dere? Denne oppførselen kan jo ikke være ekte.blææææ
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2009 #2 Skrevet 3. mars 2009 synes de er søte jeg <3 svein derimot blææææ hilde er også veldig søt <3 å de to bingo vennene er skikkelig morome hehe
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2009 #4 Skrevet 3. mars 2009 hehehehe...du sier noe 23.01:) Det er en kjempeharry serie. Men jeg ser på så mye rart at det er flaut. Hi
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2009 #5 Skrevet 3. mars 2009 De MÅ virkelig få betalt for det de gjør, for ingen kan være SÅ UTROLIG DUMME!!! Og ikke minst frekke. Ikke rart det skjer voldtekter i syden når man ser hvordan disse to oppfører seg. Skammelig og utrolig flaut å være nordmann..! Synes synd på foreldrene!
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2009 #6 Skrevet 3. mars 2009 Hun ene tvillingen har hatt sex med svein .hehehe
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2009 #7 Skrevet 3. mars 2009 jeg synes de lever opp til de krokete nesene sine, to hekser..
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2009 #8 Skrevet 3. mars 2009 Ikke begge? Trodde tvillinger med bleket hår fungerte som duo....
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2009 #9 Skrevet 3. mars 2009 og hun andre tvillingen hadde sex med viggo
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2009 #10 Skrevet 4. mars 2009 Huff, at det er mulig å være så dumme!! Og de tror jo virkelig at de er noe!!! Blir så flau at jeg ikke greier å se på. Synes virkelig synd på familien deres. Må si at de ikke har mye å være stolte av..
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2009 #11 Skrevet 4. mars 2009 De er helt grusomme. De er virkelig forelska i seg selv\hverandre. Litt interessant å se hvordan enkelte mennesker kan oppføre seg. Gjennomsyra dumme. Skulle tro dagens ungdom i norge kunne et minimumsnivå med engelsk, men disse to har nok ikke gjort annet enn å speile seg i speil og i hvcerandre. Uff og uff. Synes de er stygge jeg , lurer på hvordan de ser ut usminka
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2009 #12 Skrevet 4. mars 2009 Hvordan vet dere at hun ene har hatt sex med Svein?
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2009 #13 Skrevet 4. mars 2009 hahahahahahahahaha........ hehehehehehehehe..... Lo goft når jeg leste dette, men er det helt seriøst at dem har hatt sex med disse harry ballen, er de jentene noen groupies
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå