Gå til innhold

vondt i dåsa? :P

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hva det kan være.. Har fått det bare sånn plutselig i dag.

Ikke inni liksom men rett der med "ingangen" på en måte.. så er det bare vondt da jeg kommer bortig liksom.. ellers merker jeg ikke noe til det.. men lurer på hva dette kan være eller komme av.. Har ikke hatt sex eller drevet med noe muffins i det siste heller,. hehe..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

soppinfeksjon?

Skrevet

nope tror ikke det.... Det pleier liksom å være litt annerledes en dette.. hmm.... merkelige greier...

Skrevet

Man går jo ikke rent lite på do å tisser nå på slutten - blir jo en del tørk i løpet av dagen og natten. Kan jo være det er derfor.

Skrevet

Det kan ikke være bekkenløsning da?

Jeg har bekkenløsning foran, og da hender det at jeg blir øm der som du sier

Skrevet

Det var det jeg også tenkte, for jeg har hatt mye vondt og ømt der pga bekkenløsningen. Kjennes liksom ut som om beinstrukturen rundt dåsa prøver å presse seg ut gjennom huden nesten...

Skrevet

Ja aner ikke hva dette kan være jeg, men har ikke sovet i natt for å si det sånn. Prøvde å få tak i jordmor time i dag og men der var det 2 mnd ventetid.. Å da har jo jeg født for lenge siden.. å legen min kunne ikke ta i mot meg før den 13 mars.. Skal ikke være lett dette.. Men jeg kan jo bare ringe kk da men er ikke så gøy å plage de heller da. hehe

Bekkenproblemer vet jeg godt hva er.. det har jeg hatt siden jeg var 8 uker på vei med alle tre svangerskapene mine, det er så utrolig vondt, Men faktisk har jeg slitt med bekkenproblemer forran i går og i dag, har gjort det hele vegen og da men kraftigere i går og i dag. så kan jo rett og slett være det kommer av det... for jeg er veldig plaget med at noen sene greier i lysken/låret knyter seg skikkelig til tider.. Så det kan jo være det påvirker andre ting også..

Takk for svar uansett. ;) phu jeg gleder meg til lillemann er ute nå..

Skrevet

Nedpress eller bekkenløsning... Kanskje.

Skrevet

Hvor i all verden i landet bor du, hvor verken jordmor eller lege kan ta imot en høygravid kvinne som trenger hjelp ? Ganske skremmende.... Hvis det blir verre, så ville jeg vel kontaktet føden og fått hjelp der. Hvis du har hatt bekkenløsning hele tiden, også foran, og ikke merket disse smertene før, så er det jo ikke godt å si hva det er liksom. Er jo godt å bare få noen svar av helsepersonell, ikke bare av oss andre her inne ;-)

Lykke til videre !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...