Anonym bruker Skrevet 3. mars 2009 #1 Skrevet 3. mars 2009 Jeg er skeptisk, men også veldig nysgjerrig. Har lyst til å prøve, siden mange her ser ut til å ha pos. erfaringer. MEN, er det den shaken som heter formula 1 eller noe på herbalifes nettside? Kan man ikke bare drikke shaken, og la være juicen og teen?? D blir jo forferdelig dyrt i mnd.. Bare lurer.
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2009 #2 Skrevet 3. mars 2009 Slik som jeg har forstått det så får man ikke i seg alle næringsstoffene gjennm bare shaken? Teen er energi-te, så den gir deg energi. Aloejusen er bra for magen og har en rekke egenskaper som virker veldig positivt på kroppen. Er sikkert mange som drikker bare shaken. Han selger jo alt fra herbalife. Er bare å skirve å spørre sikkert det
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2009 #3 Skrevet 3. mars 2009 Finnes ikke dyrt. Trekk ifra vanlig frokost og kvelds, så blir prisen veldig bra. Easy-life shaken koster til sammenlikning 1600 kr på 14 dager. Og det er bare shake, ikke te og jus i prisen! DET er dyrt det! herbalife er billigst på markedet og er nr 1 i verden på de de gjør. Leste det på hjemmesiden.
mammaen til Odin Skrevet 3. mars 2009 #4 Skrevet 3. mars 2009 Hei! Eg har prøvd Herballife hele 3 ganger, og de funker som bare det! Går ned masse, og man føler seg helt tipp topp MEN det er kun så lenge man går på det. Så fort man slutter å drikke se shakene (og tro meg, etter noen mnd så blir man lei...) så raser man opp i vekt igjen. Legger på seg alt man tok av.... Trist, men sant... Når eg sluttet på shakene så begynte eg ikke å spise sjokolade og is til frokost og lunsj. Eg spiste vanlig mat. Dere gjør selvfølgelig hva dere vil, men eg vil fraråde det.
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2009 #5 Skrevet 3. mars 2009 Takk for svar, alle sammen:) Syns det er dyrt uansett jeg da, selv om det kanskje er billigst på markedet.. Kan ikke skjønne at frokost og kveldsmaten min koster nesten 1000 kr i mnd.. Men men.. Tinemor 09:blei litt i tvil igjen da jeg las innlegget ditt.. Det er jo sånt man frykter, og typisk for slike dietter.. Kortvarig lykke... God natt HI
Gjest Skrevet 4. mars 2009 #6 Skrevet 4. mars 2009 Jeg har helt motsatt erfaring. Jeg har 5 kolleger som brukte herbalife for 2 år siden. De gikk alle ned over 10 kg hver seg og de har ikke lagt på seg ett gram. Det var gjennom dem jeg fikk ideen å begynte på herbalife selv. Jeg mener alltid at man er ansvarlig for det videre opplegget etter at man har gått på en kur. Enten fortsetter man å ta 1 shake daglig, eller så må man lage mat som ikke har mer kalorier eller fett enn det man hadde da man gikk ned.OG starte med trening etter endt kur. Om man går opp, så er det enkelt: man spiser mer kalorier enn man forbrenner. Uansett. Dette er jo selvfølgelig ikke for alle. Grunnen til at jeg skrøt sånn av dette er fordi jeg har gått ned masse, og kollegene mine gjorde dette for 2 år siden uten å legge på seg igjen. Lykke til begge to
Synn(d)e Skrevet 4. mars 2009 #7 Skrevet 4. mars 2009 Synd at mange lar seg lure...de døper om en pulverkur til Frokostkonseptet og folk heller innpå pulver-shake til den store gullmedalje i håp om et slankere liv. Og de blir nok slankere, helt til de begynner å spise normalt igjen!
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2009 #8 Skrevet 4. mars 2009 Poenget er vel at det skal hjelpe deg å komme igang med å miste vekt raskere, mye lettere å få motivasjonen da men selvfølgelig så må man også legge om livstilen litt. Hjelper lite å drikke shake morgen og kveld om man spiser på mcdonalds/burgerking hver dag eller annen slik usunn mat. Og hvis man får motivasjonen opp så er det jo enklere å komme igang med trening og sunnere livstil slik at når man velger å avslutte shakene så vil man ikke gå opp i vekt igjen.. Nå har ikke jeg prøvd ennå venter på min første pakke og blir spennede å se om det virker, men han som solgte det var ganske klar på at skal man ned i vekt så må man trene og spise sundt ellers også, Det var ikke løfte om noe mirakelkur. Noe jeg syntes var flott. Så er det heller ikke sånn at man binder seg til å holde på en viss lengde. Du bestiller og betaler for det du vil ha og skal du ha mer må du selv ta kontakt og bestille. karnsje virker det for meg kansje ikke skal prøve en mnd og se ihvertfall. For ned i vekt vil jeg. :-) Og virker det så kan jeg fortsette på det hvis ikke får de ikke mer penger av meg. Jeg kommer til å trene ved siden av jeg da. Og driver veldig å forandrer på matvanene våre, slik at vi spiser sundt men er mett og både jeg og barna får i oss det kroppen trenger. Er viktig for meg, for jeg vil ikke at barna skal få mine dårlige vaner og slite med overvekt, og dårlig selvbilde/selvtillit.
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2009 #9 Skrevet 4. mars 2009 Det er et flott initiativ :Håper du lykkes:) Jeg venter på produktene mine jeg og. Og når alt kommer til alt, så er vi selansvarlig for ikke å gå opp i vekt igjen. Man kan ikke skylde på at shaken ikke virker da! Har man gått ned vekt, så funker shaken. Å følge opp i ettertid er vår egen jobb. Tenker man sånn blir man ikke lurt, og man føler seg ikke lurt. Om dere over hadde lest om herbalife og hvor stort det er, så hadde dere sett annerledes på det. Er dere klar over at produktene selges i 70 land? Og at herbalife er nr 1 i verden når det gjelder ernæring?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå