Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 3. mars 2009 #1 Skrevet 3. mars 2009 Hvilken type har dere og er dere fornøyd? Jeg og mannen skal ha ny mobil men er helt grønn her...
Pusur_mor Skrevet 4. mars 2009 #3 Skrevet 4. mars 2009 jeg og mannen har hver vår rød Nokia 5610 Xpress music. Er fornøyd med den. God lyd på musikkavspillin, og det følger med koss headsett. Finnes også i blå.
Pusur_mor Skrevet 4. mars 2009 #4 Skrevet 4. mars 2009 Det har 2 mpx kamera også. Det finnes også en som er nesten lik. 5310 er uten slide om du liker det bedre.
Sivalur Skrevet 4. mars 2009 #5 Skrevet 4. mars 2009 Har 6220 og er veldig fornøyd med den. Liten, slank og lett. 5 megapixel kamera, musikkavspilling og radio. Noe av det viktigste for meg var et godt kamera da.. så ble anbefalt denne i butikken. Hadde N95 tidligere men var ikke så fornøyd med den, den var altfor stor og klumpete og hadde en million funksjoner som jeg ikke trengte, men den hadde også 5 mp kamera som jeg var veldig fornøyd med.
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 4. mars 2009 Forfatter #6 Skrevet 4. mars 2009 Takker for svar! Jeg har nå en N73 som holder på å ta kvelden. Er veldig fornøyd med kameraet på den, men det er alt. Det har vært en god dritt-telefon! Tregester jeg noen sinne har vært ute for, og har tusenvis av funksjoner som jeg aldri kommer til å ha bruk for. Skal sjekke ut 5310 og 6220 )
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 4. mars 2009 Forfatter #7 Skrevet 4. mars 2009 Flere med nokia her?
Gjest Skrevet 4. mars 2009 #8 Skrevet 4. mars 2009 Har Nokia N82. Super fornøyd. Den har også kommet best i test maaange ganger. Har 5 mp og Carl Zeiss kamera. Kan overføre bilder ved ett tastetrykk rett til flickr.com. Bra kalender funksjon. Ikke en musikk telefon, mer en business telefon.
Musemor med tre søte små Skrevet 4. mars 2009 #9 Skrevet 4. mars 2009 Har samme som "mammatilskatten" og er like fornøyd.
Gjest Skrevet 4. mars 2009 #10 Skrevet 4. mars 2009 Styr unna 6500 slide, det er en skikkelig møkkatelefon. Det skal liksom være en kameratelefon, men kameraet var heller ikke noe særlig. Har nettopp bestilt meg en 5310 svart og blå. Har en venninne som er fornøyd med den, så jeg tenkte jeg kunne prøve den selv. Mannen har en Nokia 5320 som han er strålende fornøyd med. Beste mobilen noensinne, sier han.
Gjest Skrevet 4. mars 2009 #11 Skrevet 4. mars 2009 Heisann, fikk meg en Nokia 3600 i dag. 3.2 mp kamera. Har selv hatt N 73 før.... Har ikke testet den enda. men speks og tester er veldig lovende.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå