2 prinsar å 1 prinsessa;) Skrevet 3. mars 2009 #1 Skrevet 3. mars 2009 Heihei jenter;) Fant ut på søndag at jeg er gravid..igjen! Dette blir nr 3. De to andre guttene mine er nå 2,4 år og 10 mnd, sååå regner med det kan bli travelt:p Håper på en fin tid sammen med dere andre:)
Gjest Skrevet 3. mars 2009 #4 Skrevet 3. mars 2009 Hei:) Gratulerer og velkommen hit:)). Jeg venter min 4:)).Vet ikke nøyaktig hvor langt jeg er på vei,enten 9+4 eller 10+0 eller 10+1.Hadde litt ustabil syklus,fra 24-26 dager.Siste mensen 26.12.2008.fikk ihvertfall mensen på dag 25 i desember.Tok El tester tidligere,og fikk da El på dag 9 eller 10.Som oftest på dag 10.Men selvfølgelig kan jo ting plutselig forandre seg da..
2 prinsar å 1 prinsessa;) Skrevet 4. mars 2009 Forfatter #5 Skrevet 4. mars 2009 Hei;) Så gått å høre at noen venter nr 4 også Hvor gamle er de andre barna dine da? Får du ikke en tidlig ul da for å få ca termin, eller du har jo ganske ca;) Er jo ikke mange dagene som skiller:) Spennende dette her:)
Gjest Skrevet 5. mars 2009 #6 Skrevet 5. mars 2009 De andre barna mine er snart 12,snart 10 og litt over 3 år:)). Var hos legen den 24 februar.Tenkte det kunne bli første kontrollen.Men det ville han ikke.Sa det var vanlig å ta den første kontrollen når man er 8-12 uker.Og det er rart,for var jo enten 8+4 eller 9+0 eller 9+1 eller noe.Så jeg var jo over det tidsrommet da! Skal på første kontrollen mandagen den 9.3:)).Han nevnte ingenting om tidlig Ul..Kunne kjenne på livmoren sa han for å se om han kunne kjenne på den hvor langt jeg kunne være. Jeg er epilepsi (har heldigvis ikke hatt annfall på akurat 7 år) og går på Lamictal.Har begynt hos legen til sambo nå,liker han bedre enn min egen lege.Men sist svangerskap da jeg gikk med han andre legen fikk jeg flere Ul`er siden jeg gikk på Lamictal.Tror jeg hadde ihvertfall 4 Ul`er tilsammen.1 innvendig og så den ordinære og så hadde jeg planlagt ks og da måtte jeg ha en ca 1 mnd før.og så var jeg i Trondheim,på Sankt Olavs hospital og tok en skikkelig Ul da.Det var for å se om ungen kunne være syk pga at jeg gikk på medisiner. Skal jo ha tett oppfølgning når man har epilepsi.Håper han tar meg seriøst han legen jeg skal gå med nå..Og håper jeg kan få tatt skikkelig Ul nå og for å se om ungen er frisk!
Gjest Skrevet 5. mars 2009 #7 Skrevet 5. mars 2009 ser på svangerskapspapirene fra sist og der stod det at jeg hadde vært i Trondheim + at jeg var på sykehuset her + at jeg skulle ha en ny Ul 1 mnd etter ca her på sykehuset.Så kansje jeg hadde 5 Ul`er! Det er så vanskelig å huske altså,lenge siden vet du..
smilefjes+gutt09+guttenurke :) Skrevet 5. mars 2009 #8 Skrevet 5. mars 2009 Gratulerer så masse Rolte m/2 gullguttar Ja, dette kan bli litt travelt. Men dette klarer du nok fint, regner med du har familie som hjelper deg Masse lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå