En snupp - og en knert i magen Skrevet 3. mars 2009 #1 Skrevet 3. mars 2009 Er det noen her som har hatt vanskeligere for å bli gravid med nr. 2? Det gikk superkjapt med førstemann, ble gravid 6 uker etter pilleslutt, og har nå kobberspiral. Vil gjerne at det skal være litt over 2 år mellom ungene, men ikke så mye lenger heller.
Emmj Skrevet 3. mars 2009 #2 Skrevet 3. mars 2009 For oss er det tydeligvis vanskelig å få til nr 2. Prøvde ikke på nr. 1, men når vi faktisk prøver å få til nr 2 skal det visst aldri gå.. Går snart inn i vår 5pp etter MA i november!
PrøvLykken Skrevet 4. mars 2009 #3 Skrevet 4. mars 2009 Hos oss gikk det på 1.pp begge gangene. Brukte bar kondom/sikre perioder før begge. Vet om noen det har gått mye forte andre gang enn første, og noen det har gått mye senere 2.gang. Lykke til:)
Gjest leelu25 *høygravid* Skrevet 4. mars 2009 #4 Skrevet 4. mars 2009 Her satt begge ungene i 1 pp. etter pilleslutt. Gikk på yasmin. Nå har jeg 26 dager igjen til termin med nr. 2... de sier jo at det ofte går fortere med nr. 2, men det gjelder sikkert ikke for alle. Lykke til hvertfall
Fire småtroll Skrevet 4. mars 2009 #5 Skrevet 4. mars 2009 Med første tok det 3 mnd å bli gravid etter pilleslutt, mens med andre testet jeg positivt 3 uker(!) etter pilleslutt. Må ha fått en eggeløsning som klaffet nærmest umiddelbart etter pilleslutt andre gangen.. Lykke til med prøvingen!
babymaker skal ha en jente til Skrevet 4. mars 2009 #6 Skrevet 4. mars 2009 Med første jenta vår var det full klaff ved første forsøk men med nr 2 prøvde vi i 6mnd. Tror det er veldig individuelt jeg asså..
Tomaten Skrevet 4. mars 2009 #7 Skrevet 4. mars 2009 Jeg ble gravid rett etter pilleslutt m nr 1.. Ble gravid etter 1 pp m nr 2 også, men det endte dessverre i MA i uke 13..... Ble gravid igjen på første forsøk, men endte i SA et par dager etter pos test.... Ble så gravid igjen med en gang, og nå sitter jeg her høygravid og venter på lille nurket som snart skal komme:) Altså for min del var det ikke vanskelig å bli gravid, men rett og slett å beholde forsteret.... Vet ikke årsaken, men trøstet meg med at det var kroppens måte å orden opp selv på... Vi satset på å få 4 år mellom barna, men det går dessverre ikke alltid som planlagt..... Blir 5 år mellom istede, men gleden er minst like stor... Lykke til med prøvingen, håper spiren sitter på første forsøk:)
Kristilina83 2blå+blå spire Skrevet 4. mars 2009 #8 Skrevet 4. mars 2009 Her var ikke nr 2 planlagt jeg fullammet og gikk på minipillen, første mensen etter fødselen til nr 1 var jeg gravid igjen...satte da in kobberspiral etter nr 2 kom. Denne tok jeg ut nå i november og i desember var jeg gravid med nr 3....så her er det 16 mnd mellom 1 og 2 og 6 år mellom 2 og 3
lilla jag Skrevet 4. mars 2009 #9 Skrevet 4. mars 2009 med nr 1 ble jeg gravid på p-piller.2.gang 8 pp,endte i bo uke 11,3.gang,7 pp,fått beskjed om at der er ma,venter på utskraping. ønsker deg lykke til med prøvingen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå