Gå til innhold

He he, snakk om store problemer i heimen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kommer ikke inn på Facebook! KRIIIIIIIIIISE!!

Gurimalla, så tragikomisk jeg er :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oi, da må du kanskje gjøre noe annet da??? Dibbe eller se tv.....

Nei ikke lett med slike problemer.... Jeg kan alt om de helt STORE problemene jeg også;-DD

Skrevet

Jeg pleier å kline litt mer kjæresten min i stedenfor, når jeg ikke kommer inn på facebook! - Så kan du se for deg selv hvor ofte det er.. He he he

Skrevet

Godt vi er flere med kriser innimellom ;o) Tv har blitt oversett i lengre tid nå.... Håper du fant på noe anna da ;o)

Skrevet

Man har vel egentlig et temmelig godt liv... når nada tilgang til Facebook kan kalles krise.... eller;=D

Skrevet

Enig med deg Snulder:-)

Men problemer kommer i alle versjoner;-)

Skrevet

He he, man har vel et temmelig godt liv ja :)

Men shit happens in paradise, too...

Nå er jeg faktisk bekymret for Karosnuppa. Hun har omtrent ikke spist siden søndag pga denne fjerde barnesykdommen og et fælt forkjølelsessår rundt hele munnen, som har hovnet opp så leppene blør. Hun har ingen kilo å gå på, jeg håper inderlig hun er i bedre form i morgen. Tvangssmurte leppene i sted mens hun strigråt. Det lover i hvert fall godt at hun drakk littebittegranne yoghurt med sugerør i kveld mens hun gråt...

Well, mulig det blir en tur til legen i morgen. Sikkert bare jeg som er hysterisk modenmamma. Jeg burde ha vært på jobb en tur, men det får vente...

Skrevet

Uff da, hørtes ikke godt ut...

Men jeg tror ikke du er av de mest hysterisk altså, ikke gøy når de ikke spiser.

God bedring til lille snuppa.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...