*toppris* Skrevet 3. mars 2009 #1 Skrevet 3. mars 2009 Den lille var virkelig sjenert *hihi* vile ikke vise frem de edlere delene, hehe, navlestrengen lågforan og i tillegg hadde h*n bena i kryss;) så var umulig å se noe, hehe;) men såg alt annet kjempetydelig:) alt er som det skal være, h*n låg og hikket, bokset med armene og åpnet og lukket munnen;) herlig å se!!! skjønne lille barnet mitt;) har ordinær ul om en mnd, så får håpe h*n ikke har bena i kryss da;)
Mamma_til_isabella Skrevet 3. mars 2009 #2 Skrevet 3. mars 2009 Åh så utrolig koselig=)Alltid hyggelig å se sitt lille gull på ul;) Satser på at du får se om det er en liten prins eller prinsesse som bor i magen din når du skal på ordinær ul;)
2prinsesserogbim Skrevet 3. mars 2009 #3 Skrevet 3. mars 2009 Så kjekt.... Eg og vil, men det er no berre ca ein mnd til min ordinære UL også... Gleder meg... Har nå fått hørt hjertelyden i dag og da va vldig kjekt:)
*toppris* Skrevet 3. mars 2009 Forfatter #4 Skrevet 3. mars 2009 grattis med hjertelyden:) er så godt å vite at det faktisk er liv inni der;) jeg merker ikke så mye ellers... har en dopler, god å ha;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå