Gå til innhold

hjelp!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som vet om man kan bli gravid selv om man ikke har fått mensen tilbake etter fødsel...fødte for 11 uker siden,og har hatt ubeskytta sex,trodde ikke man kunne bli gravid uten mensen,men noen sa at di trodde det...hmm...sliter med morgenkvalme,så nå er jeg litt redd om jeg er gravid igjen!! :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan bli gravid ja, har jo stort sett ikke mensen mens man ammer vettu, og e mangen som har blitt gravide på det.. men ta en test vist du er redd da=)

Skrevet

Ja, man kan bli gravid før man får mensen. Før mensen har man eggløsning. Det er jo da man kan bli gravid. Så man vet jo aldri når den første eggløsningen kommer etter fødsel.

Skrevet

Naturligvis kan du det. Man har eggeløsning før man får mensen. Altså kan du ha hatt eggeløsning, blitt gravid, og derfor ikke fått mensen. Dette er da rimelig basic....

Fullammer du? Fullamming gir en viss beskyttelse mot graviditet.

Skrevet

For å i hele tatt få mensen, så må en ha hatt en eggløsning ca 14 dager tidligere. Det vil si at før en får mensen igjen etter fødsel, så har en hatt en eggløsning.

Ta en test, du.

Skrevet

Heheheheheheh huff skal slutte å le.MEN en har Eggløsning 2 uker FØR en får mensen.

Skrevet

Fullamming beskytter ikke en dritt, fikk mensen 6 uker etter fødselen.og jeg ammet hver 3 time døgnet rundt.

Skrevet

HI her...

tror nok jeg må ta en test ja...fullammer jo,eller gir mme på kvelden i 7 tia og ammer ikke igjen før kl 4 på natten....

Har sånn plutselig fått dilla på løk og sterk mat og det er noe jeg normalt HATER!! hehe...

Skrevet

trodde heller ikke man kunne bli gravid uten å få mensen først....

Skrevet

å jada:)

eggløsningen kommer FØR mensen vet du:)

3 av barna mine kom uten at jeg hadde fått tilbake mensen!:)

Skrevet

Mensen kommer jo pga at egget ikke er blitt brfruktet. Ergo: Eggløsning først.

Og du fullammer ikke, når det går ca 12 timer mellom 2 ammemåltid.

Skrevet

Da fullammer du ikke.Lykke til.

Skrevet

jeg var IKKE gravid,juhuuuu!!!:D nå blir det avhold fram til jeg får satt inn spiralen hehe

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...